Testa brauciens

Jaunais Audi Q5: pirmie iespaidi
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Interjerā pamanāmas izmaiņas skārušas priekšējo paneli, kur MMI infosistēmas ekrāns izcelts virs paneļa kā planšetdators. Tiesa gan, tas nav skārienjutīgs, taču pieejamās funkcijas ir ērti un intuitīvi kontrolējamas ar klasisku, apaļu, viduskonsolē novietotu slēdzi. Vadītāja sēdpozīcija ir ērta un augsta, nodrošinot lielisku ceļa pārredzamību.
Salonā joprojām ērti jutīsies četri pieaugušie, vai arī divi pieaugušie un trīs bērni. Aizmugures sēdekļus iespējams pabīdīt, manipulējot ar vietu bagāžai vai pasažieriem – tādā veidā kravas nodalījuma tilpumu var palielināt līdz 610 litriem.
Salīdzinot ar līdzšinējo Q5 modeli komforta aprīkojuma opciju saraksts ir plašāks – tradicionālās mērinstrumentu ciparnīcas aizstāj 12,3 collu „Virtuālais kokpits”, pieejama arī trīs zonu klimata kontroles sistēma, Bang&Olufsen audiosistēma un citas ekstras, kas mūsu testa auto cenu no 47 100 eiro sadārdzināja līdz 72 693 eiro. Kamēr Matrix LED priekšējie lukturi (2151 eiro) un Apple CarPlay/Android Auto viedtālruņa savienojums šķiet ļoti noderīga opcija, derētu apsvērt, vai ir vērts tērēt 1687 eiro par panorāmas jumta lūku.
€
Testa brauciens
Jauna modeļa parādīšanās ne vienmēr nozīmē lielas vizuālas atšķirības, it īpaši …
Testa brauciens
Audi Q2 ir Ingolštatē bāzētā autoražotāja jaunākais modelis un vēl viens piedāvājums strauji …
Testa brauciens
Kompakto biznesa auto segmentā pēdējā gada laikā ienācis gan Jaguar XE, kas pagaidām vēl ir rets skats …
Testa brauciens
Tad, kad tev ir arvien vairāk bērnu un lietu, ko pārvadāt, aug nepieciešamība pēc …
Testa brauciens
Audi A3 sedans ir jaunā parauga kompaktās biznesa klases pārstāvis, …
Testa brauciens
Neticēsiet, bet Audi SQ5 ir pasaulē ātrākais apvidus auto …
Testa brauciens
Ir nepieciešama visai trenēta acs, lai …
Testa brauciens
Audi A1 Sportback ir kaut kas vairāk, nekā standarta A1. Tam ir nevis …
Testa brauciens
No pirmā acu uzmetiena jaunais Audi A6 izskatās pēc jaunā …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
![]() |
||
BMW X3 |
€ 38 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
BMW X6 |
€ 67 600 |
![]() |
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
![]() |
||
Dodge Nitro |
€ 29 786 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Honda HR-V krosovers |
€ 18 500 |
![]() |
||
Hyundai Santa Fe |
€ 39 440 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 20 990 |
![]() |
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
![]() |
||
Lexus RX |
€ 54 990 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 57 240 |
![]() |
||
Mitsubishi Pajero |
€ 42 190 |
![]() |
||
Mitsubishi Outlander 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 23 390 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
![]() |
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 27 460 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser V8 |
€ 90 400 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 41 600 |
![]() |
||
Volkswagen Touareg |
€ 42 800 |
![]() |
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 52 153 |
![]() |
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
BMW ir labs uz ceļa un lietojams arī bezceļa apstākļos. Degvielas ekonomija ir iespaidīga, salīdzinot ar šīs klases standartiem. Žēl, bet trokšņu izolācija varēja būt labāka. …
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …