Auto tests

Mercedes-Benz
G-Klase
Īstens bezceļu auto ar leģendāru dizainu un mūsdienīgu komforta aprīkojumu. Tomēr tev regulāri jādodas off-road piedzīvojumos, lai to novērtētu, pilsētai tas ir par skarbu. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Pa pilsētu patēriņš 16-18l , auto pirkta pilnīgi jauna pie dīlera , pēc 90000 km sākās brīnumi. Pa šito laiku ir pilnīgi pārlasīta visa piekare , motors tika remontēts reizes 5, kādu laiku ir labi tad atkal sākas brīnumi. Pozitīvi ir tas ka izskatās tiešām patīkami un lielākoties cilvēki atskatās uz auto , bet nu uz tā visi + beidzas .
Anatolijs Strods, 16/12/2015
Lietoju 4.gadus (AUT 2.8 di).Līdz 80 000 km tikai apkopes izmaksas.Remontu praktiski nekādu- daži sīkumi.Pēc 80 000 sāk dilt un nolietoties pamazām .Vājā vietas riepu ventiļi- pēc ziemas riepu maiņas tiek bojāti. Lampiņas izdeg.Vidējais patēriņš vasarā ap 9,2, ziemā 10,2 l/100 km, bet braucu tīri mierīgi, kaut gan šim auto gribas uzspiest gāzi.Ir patīkama sajūta, jo ir dzirdams un jūtams spēks dzinējā.Pielec bez problēmām arī salā, kaut gan akumlators paredzēts līdz -18 gr.Lielais sniegs bija izbraucams bez problēmām.Braukt ir ērti, arī lielākus gabalus. Autorizētais serviss liekas pašvaks - lieku darbu nedarīs un iniciatīvu neizrādīs.Rezerves daļas nav pieejamas uzreiz. Pat tādas kā ventīļi, bremžu kluči, riteņu gultņi jāgaida 1-2 nedēļas. Patstāvīgiem klientiem ir atlaižu sistēmas, vidējas cenas. Auto ir ietilpīgs. Suns skaustā 72 cm var stāvēt ar izslietu galvu.Ceļojumu mīļotājiem - ērts.Visumā varētu ieteikt tiem, kam nepieciešams 4x4, nav daudz jābrauc pa pilsētu (degviela ap 12 l/100km)un nepieciešams ietilpīgs bagažnieks,bet lielo džipveida mašinu nevēlas. Jāpiemin arī dizaina līnijas. Cilvēki pievērš uzmanību.
Valdis Briedis, 07/09/2012
Individuāls izskats, nesaplūst ar pelēko masu ;) Daudz vietas aizmugurē. Nolaižot sēdekļus, ērti var izgulēties uz līdzenas pamatnes. Pilnpiedziņa diemžēl, pēc instrukcijas, ir lietojama max līdz 80km/h, varētu būt vismaz 110km/h lai ir rezervīte. Salona apdare, panelis varētu būt no kvalitatīvākas plastmasas vai ādas.
Kaspars Bīlands, 25/01/2012
Auto ir liels un plašs, bet pa pilsētu pārāk liels patēriņš! Citādā ziņā auto labs, stabils, ērts, utt.!
Martins Ivanovs, 25/10/2010
Jau 1,5 gadi kā braucu ar šo auto un esmu sajūsmā. Mans sarkanais Nitro lieliski izskatās, citi uz ielas atskatās, stāvvietās nāk klāt un saka komplimentus. Patīk dizains, motora jauda, laba audio sistēma, TV, GPRS, salona jaunā tipa ādas sēdekļu materiāls. u.c. Mīnusi- ļoti dārgas sanāk riepas uz 20 collu diskiem un dīzeļa patēriņš 13L pa pilsētu.
Ilva Banka-Okorie, 12/01/2010
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Īstens bezceļu auto ar leģendāru dizainu un mūsdienīgu komforta aprīkojumu. Tomēr tev regulāri jādodas off-road piedzīvojumos, lai to novērtētu, pilsētai tas ir par skarbu. …
Auto tests
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …
Auto tests
Touareg nav slikts apvidus auto, mēs ieteiktu 3,0 litru BlueMotion dīzeļversiju. …
Auto tests
Toyota Land Cruiser ir viens no retajiem, kas atbilst klasiska apvidus auto definīcijai – izturīgs, ar lieliskām bezceļu pārvarēšanas spējām. Šā iemesla dēļ tas vadāmības ziņā atpaliek no konkurentiem, kas radīti …