Testa brauciens

Atjauninātais Ford Kuga: pirmie iespaidi
Arvien vairāk cilvēku hečbeku un klasisku ģimenes auto vietā izvēlas krosoverus un kompaktus apvidus …
B-Max ir pieejams ar četriem benzīna dzinējiem - diviem trīscilindru 1 litra Ecoboost ar 100 vai 120 ZS, kā arī četrcilindru 1,4 vai 1,6 litru agregātiem. Jaudīgākais no litrīgajiem motoriem nodrošina tīri labu dinamiku, taču jaudas padevē ir jūtami "robi", arī turbo bedre, ja pārnesumu maiņa nenotiek, kā pēc grāmatas. Ir arī 1,5 un 1,6 litru dīzeļi, no tiem labākais ir lielākā tilpuma agregāts, taču tas ir arī dārgākais.
Ir viegli aizmirst, ka B-Max ir uz mazauto bāzes veidots kompakts minivens, jo braukšanas ziņā tas ir vienkārši fantastisks. Tas metas virāžās ar precīzi un viegli, bet lielākā ātrumā demonstrē nevainojamu stabilitāti. Arī stūres reakcija ir vitāla un pārliecinoša. Gaita ir tieši tāda, kāda nepieciešama ģimenes mašīnai - pietiekoši mīksta, lai absorbētu ceļa negludumus, bet stabila, lai uz līkumaina ceļa nevajadzētu cīnīties ar nelabumu.
Ņemot vērā, ka B-Max ir mazs auto, vēja un ceļa trokšņi tajā ir samazināti līdz minimumam. Lai arī 1,0 litru Ecoboost dzinējs gandrīz nemaz netraucē ar mehāniskām vibrācijām, tā skaņa daudziem nebūs pa prātam. Arī 1,6 litru dīzeļdzinējs ir diezgan skaļš, turklāt sestā pārnesuma trūkums nozīmē, ka lielākā ātrumā uz šosejas tas turas augstā apgriezienu diapazonā.
€
Testa brauciens
Arvien vairāk cilvēku hečbeku un klasisku ģimenes auto vietā izvēlas krosoverus un kompaktus apvidus …
Testa brauciens
Kad S-Max pirms 10 gadiem pirmoreiz parādījās tirgū, tas uzskatāmi demonstrēja, ka …
Testa brauciens
Ford Edge jau ir labi zināms Ziemeļamerikas pircējiem, tagad tas nonācis arī līdz Eiropai un Ford apgalvo, …
Testa brauciens
Atjauninātais Ranger ieguvis jaunu vizuālo tēlu, kas pielīdzina to citiem jaunākajiem Ford …
Testa brauciens
Ford modeļu paletē par sportiskuma trūkumu nevar sūdzēties – sākot …
Testa brauciens
Jaunais, ilgi solītais Ford Mondeo beidzot ir …
Testa brauciens
Ford nupat kā laidis klajā jauno Tourneo Connect modeli, kas būvēts uz komercauto …
Testa brauciens
Ja tevi interesē sakarīgs mazais ģimenes auto un patīk azartiska braukšana, …
Testa brauciens
…
Citroen Berlingo Multispace MPV |
€ 12 340 |
![]() |
||
Citroen Nemo Multispace |
€ 12 480 |
![]() |
||
Fiat 500L MPV |
€ 14 460 |
![]() |
||
Fiat Freemont |
€ 25 417 |
![]() |
||
Fiat Doblo Combi MPV |
€ 14 874 |
![]() |
||
Ford Galaxy minivens |
€ 28 000 |
![]() |
||
Ford S-Max minivens |
€ 27 220 |
![]() |
||
Ford C-Max MPV |
€ 16 390 |
![]() |
||
Ford Grand C-Max MPV |
€ 17 530 |
![]() |
||
Ford B-Max MPV |
€ 13 100 |
![]() |
||
Ford Tourneo Custom MPV |
€ 20 530 |
![]() |
||
Ford Tourneo Connect MPV |
€ 18 760 |
![]() |
||
Mercedes-Benz B-Klase |
€ 26 830 |
![]() |
||
Mercedes-Benz V-Klase |
|
![]() |
||
Nissan NV200 Combi MPV |
€ 17 400 |
![]() |
||
Opel Meriva MPV |
€ 13 209 |
![]() |
||
Opel Zafira Tourer |
€ 17 676 |
![]() |
||
Peugeot Traveller |
€ 23 700 |
![]() |
||
Seat Alhambra MPV |
€ 26 790 |
![]() |
||
Toyota Verso minivens |
€ 19 930 |
![]() |
||
Toyota Prius + MPV |
€ 33 300 |
![]() |
||
Volkswagen Sharan MPV |
€ 27 177 |
![]() |
||
Volkswagen Touran MPV |
€ 20 810 |
![]() |
||
Volkswagen Golf Sportsvan MPV |
€ 18 006 |
![]() |
Auto tests
Minivens ar hibrīddzinēju ir lieliska ideja, taču tas nav lēts prieks …
Auto tests
NV200 Combi ir jāuztver kā komerctransports, šī iemesla dēļ to ir grūti salīdzināt ar ierindas miniveniem. Tas būtu tas pats, kas salīdzināt Juke-R ar Ferrari. …
Auto tests
Ford B-Max ir lieliski piemērots jaunām gimenēm - ar to ir patīkami braukt, tas ir praktisks, nemaksā dārgi, arī lietošanas izmaksas ir zemas. …
Auto tests
Mercedes-Benz V-Klase piedāvā biznesa klases auto cienīgu aprīkojumu un sēdvietas līdz pat astoņiem cilvēkiem, taču tas ir salīdzinoši dārgs auto, turklāt motora trokšņu izolācija varēja būt labāka. …