Auto tests

BMW
3.sērija sedans
Līdz šim nepārspēta talantu kombinācija padara 3.sērijas BMW par izteiktu līderi savā klasē …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tika iegādāts lietots ar 160k nobraukumu. Nav īsti skaidrs, ko eksperts bija domājis ar nemierīgo gaitu un "nekonkrētu stūri", bet pēc manas pieredzes auto vadība ne ar ko neatpaliek no BMW 3. sērijas. Par trokšņa izolāciju absolūti nevaru piekrist, jo auto salons ir viens no klusākajiem, kuros esmu sēdējis (runāju par 2.5 benzīna versiju, varbūt dīzelim ir savādāk). Aizmugurē vietas tiešām ir pamaz. Ekspluatācijas izmaksas nav no mazākajām, ja remontos izmanto jaunas oriģinālās daļas, bet nav arī nekas kosmisks (eļļas filtra un pašas eļļas maiņa nedaudz virs 100 EUR (6l eļļas), riteņa rumbas komplekts ap 150 EUR, priekšējo bremžu kluču komplekts 100 EUR). Pie standarta problēmām var pieminēt bremžu ķīlēšanos. Var piekrist arī Ivara Šulca minētajam par auto lietošanu ziemas apstākļos - viegli nav. Vieglā automašīnas aizmugure apvienojumā ar aizmugures piedziņu dara savu (pat ar pretbuksēšanas/pretizslīdēšanas sistēmu), bet ar laiku var pierast. Kopumā auto ļoti patīk un izdarīto izvēli par labu Lexus nenožēloju.
Māris Vilšķērsts, 12/09/2016
Iegādājos šo auto no Amserv motors, 2006.gadā, par summu ~20 000 latu. Tiku pie standarta komplektācijas + 17” lietie diski + oriģinālā parking sistēma. Priecē tas, ka jau standarta komplektācijā šis auto jau bija pietiekoši labi aprīkots – 6 CD MP3 changer, divzonu klimatkontrole, apsildāmie krēsli, apsildāmi un nolokāmi spoguļi, multistūre, utt. Par šādiem labumiem, izvēloties, piemēram, BMW, jums nāksies piemaksāt. 2.2 dīzeļa CAT motors ir gana jaudīgs (177zs), un ar labu griezes momentu – pat braucot pietiekoši lielā ātrumā uz šosejas šis auto būs ļoti enerģisks, lai apdzītu vairākas smagās mašīnas bez liekām problēmām. Tagad par negatīvo: ziema nav paredzēta šim auto. Braukājot ar šo auto ziemā, bagāžniekā pastāvīgi atradās sniega lāpsta un sāls-smilšu maisījums, jo iestrēgt nācās pat vietās, kur par to būtu jāpabrīnās. Jau 5 cm sniega sega šim auto ir problēma. Pie tā laikam jāvaino aizmugures piedziņa, vieglā aizmugurējā auto daļa un salīdzinoši platās riepas. Degvielas patēriņš nav nemaz tik mazs – pilsētā ~10 litri/100km, uz šosejas ~7litri/100km. Braucot tukšā mašīnā, ar ieslēgtu kruīzkontroli uz 95km/h, varēja sasniegt absolūto ekonomijas rekordu - 6.3l/100km. Garantijas laikā automašīnai vairākkārtīgi tika veikta detaļu nomaiņa garantijas ietvaros, pie kopējā nobraukuma 5 gadu laikā ne vairāk par 100 000km. Oriģinālie lietie diski bija ļoti zemas kvalitātes, un „uzburbuļoja” jau pēc otrās vai trešās ziemas (atkāroti pierādās, ka ziemas nav paredzētas šim auto).
lvars Šulcs, 04/11/2011
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Līdz šim nepārspēta talantu kombinācija padara 3.sērijas BMW par izteiktu līderi savā klasē …
Auto tests
Mercedes-Benz C-Klase ir komfortabls, elegants auto, ar kuru ir patīkami braukt - kamēr vien izvēle krīt uz pareizo modifikāciju …
Auto tests
Lexus IS jaunākās paaudzes modelis ir ievērojami labāks par savu priekšteci. Hibrīdversija ir vērā ņemama alternatīva konkurentu dīzeļiem. …
Auto tests
Mūsu 2016. gada Labākā Auto titula ieguvējs ir šībrīža labākais kompaktās biznesa klases pārstāvis. Vari izvēlēties jebkuru motoru un žēloties nevajadzēs. …