Testa brauciens
Jaunais Mazda MX-5: pirmie iespaidi
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Stūri un vadītāja sēdekli var regulēt dažādās pozīcijās, tāpēc garākiem braucējiem būs iespēja ātri atrast komfortablu sēdpozīciju. Visām versijām pieejama sēdekļa augstuma regulācija. Dažiem braucējiem garākās distancēs būs vēlmē pēc lielāka atbalsta muguras lejasdaļas apvidū.
Bagāžas nodalījuma ietilpība nav tas, ar ko Mazda 2 var lepoties. Plašums ir līdzīgs kā Volkswagen Polo, bet mazāks nekā Ford Fiesta vai Renault Clio. Aizmugures sēdekļus var nolaist attiecībā 60/40, tomēr iegūtā telpa ir mazāka kā citiem modeļiem un nav iespējams iegūt līdzenu grīdu. Tiesa, bāzes versijai ticis piešķirts viendaļīgais sēdeklis. Bagāžas nodalījuma atvērums ir lielāks nekā iepriekš, tomēr vēl joprojām tas šķiet par mazu, ko papildina arī nesamērīgi augsts ielādes slieksnis.
Bāzes versijā iekļauti 15 collu tērauda diski, AUX/USB pieslēgvieta un manuāls gaisa kondicionieris. Šādā izpildījumā salona dizains izskatīsies visai blāvs, tāpēc labāk dod priekšroku nākamajām versijām. Mēs ieteiktu izvēlēties Mazda 2 ar vieglmetāla diskiem, elektriskajiem aizmugures logiem, kruīza kontroli un stūri ar ādas apdari. Premium Plus un Luxury Plus iegūs arī 7 collu skārienjūtīgo ekrānu.
€
Testa brauciens
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Testa brauciens
Apritējuši jau vairāk kā 11 gadi kopš klajā nāca pirmās paaudzes Mazda 3, …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina …
Testa brauciens
Tāpat kā lielākā daļa mazo ģimenes auto, arī Mazda 3 visbiežāk asociējas ar hečbeka virsbūvi. …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šis ir jau …
Testa brauciens
Tikai apzinot vājos punktus, ir iespējams progress, taču …
Testa brauciens
Atjaunotais Mazda CX-7 krosovers beidzot ir ieguvis to, pēc kā jau sen ilgojās …
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta hečbeks |
€ 10 510 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Mini Cooper hečbeks |
€ 17 050 |
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Opel Corsa hečbeks |
€ 10 588 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Yaris hečbeks |
€ 11 750 |
|
||
Toyota Aygo hečbeks |
€ 9940 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
Hyundai i20 ir ietilpīgs, tam ir labs aprīkojums un iespaidīga garantija, taču gaitas komforts un interjera apdare varēja būt augstākā līmenī. …
Auto tests
Renault Twingo apvieno retro stilu ar patiešām slavējamu praktiskumu. Tiesa gan tam nav tik laba trokšņu izolācija un komforts kā līderiem pilsētas auto klasē. …
Auto tests
Citroen DS3 ir daudz labu īpašību, taču gaita un vadāmība nav starp šī modeļa plusiem. …
Auto tests
Seat Mii ir viens no labākajiem pilsētas auto - ar to ir patīkami braukt, tam ir laba kvalitāte un tas ir pārsteidzoši ietilpīgs. Tomēr ilgtermiņā Volkswagen Up būs labāka izvēle. …