Testa brauciens

Jaunais Mazda MX-5: pirmie iespaidi
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Nevajadzētu satraukties par abu četrcilindru dzinēju uzrādīto jaudu. Šis ir viegls auto, tāpēc tam nav nepieciešams milzīgs zirgspēku skaits. 1,5 litru versija ir naska, tomēr ne pārlieku ātra. Lai sasniegtu optimālu dinamiku, būs jāizmanto visi 7000 motora apgriezieni. Arī 2,0 litru dzinējam patiks atrasties augstā apgriezienu diapozonā, kas padara braukšanu ļoti azartisku. Abi dzinēji ieguvuši sešpakāpju mehānisko transmisiju - automātiskā transmisija netiek piedāvāta.
Aizmugures piedziņa ir MX-5 trumpis. Tas ir izveicīgs, precīzs un akurāts. Arī stūres izsvarojums pelnījis uzslavas. MX-5 nodrošina lielisku saķeri ar ceļu, tāpēc nebūs jābaidās izmantot viss tā dinamikas potenciāls. Salīdzinot ar priekšpiedziņas konkurentiem, kuri maksā līdzīgi kā šis modelis, Mazda ir rotaļīģāks un iedvesmojošāks. Vienīgais trūkums ir nelielās virsbūves svārstības līkumu kaskādēs, izvēloties standarta balstiekārtu, tomēr šo aspektu ievēros tikai retais.
MX-5 ir komfortabls uz dažāda veida segumiem. Tas labi tiek galā ar guļošajiem policistiem un viļņainākiem ceļa posmiem. Pat ar lielākā izmēra diskiem, asas bedres to nespēs izsist no ierindas. Precīzākai vadāmībai 2,0 Sport modeļiem pieejama sporta balstiekārta ar Bilstein amortizatoriem. Tas gaitu padara cietāku, taču nerada diskomfortu. Ceļa šuves gan būs labāk jūtamas, tāpēc lielākā daļa pircēju labprāt dod priekšroku standarta versijai.
€
Testa brauciens
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Testa brauciens
Apritējuši jau vairāk kā 11 gadi kopš klajā nāca pirmās paaudzes Mazda 3, …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina …
Testa brauciens
Tāpat kā lielākā daļa mazo ģimenes auto, arī Mazda 3 visbiežāk asociējas ar hečbeka virsbūvi. …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šis ir jau …
Testa brauciens
Tikai apzinot vājos punktus, ir iespējams progress, taču …
Testa brauciens
Atjaunotais Mazda CX-7 krosovers beidzot ir ieguvis to, pēc kā jau sen ilgojās …
Audi R8 rodsters |
€ 133 474 |
![]() |
||
BMW Z4 Rodsters |
€ 37 400 |
![]() |
||
BMW 6.sērija kabriolets |
€ 92 050 |
![]() |
||
Citroen DS3 kabriolets |
|
![]() |
||
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
![]() |
||
Maserati GranCabrio kabriolets |
€ 139 000 |
![]() |
||
Mazda MX-5 |
€ 27 100 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-Klase kabriolets |
€ 27 240 |
![]() |
||
Mercedes-Benz SL |
€ 99 080 |
![]() |
||
Mini Cooper kabriolets |
€ 21 910 |
![]() |
||
Nissan 370Z rodsters |
€ 43 490 |
![]() |
||
Porsche 911 kabriolets |
€ 103 800 |
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom kabriolets |
|
![]() |
||
Volkswagen Beetle kabriolets |
|
![]() |
Auto tests
Ja piekrīti tam, ka kabriolets ir paredzēts vēja baudīšanai, nevis maksimālā ātruma sasniegšanai, tad E-klases kabriolets ir lielisks pirkums. …
Auto tests
MX-5 ir lielisks divvietīgais kabriolets ar iespaidīgām braukšanas īpašībām, turklāt tā iegāde un uzturēšana neizmaksās dārgi. …
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kabriolets ir labākais, kas radīts, lai baudītu vasarīgas vēja brāzmas. …
Auto tests
Izskatās lieliski un piedāvā sporta auto cienīgas sajūtas pat ar mazākā tilpuma dzinējiem …