Testa brauciens

Jaunais Mazda MX-5: pirmie iespaidi
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
MX-5 ir vienīgais divvietīgais sporta auto šajā cenu kategorijā. Tā cena veidota tā, lai šo īpašo braukšanas pieredzi varētu izbaudīt plašāks pircēju loks. Pat ekstrām bagātās versijas nebūs dārgas un tā ekspluatācija nemaksās bargu naudu. Mazais svars kombinācijā ar 2,0 litru dzinēju patērēs aptuveni 7l/100km. Apkopes jāveic ik pēc 20 000 km vai reizi gadā. Tuvākais konkurents ir Toyota GT86, taču tam nav auduma jumts un tā iegāde būs dārgāka.
Ikviens, kuram piederējis iepriekšējās paaudzes MX-5 un iegādājies jauno, būs pārsteigts par tā kvalitāti. It īpaši, ja tiks izvēlēta versija ar virsbūves krāsas elementiem uz durvju apšuvuma. Salonā redzamās plastmasas detaļas nešķiet lētas un to pašu var teikt par slēdžiem. Bagātīgi aprīkotās versijas izskatās īpaši pievilcīgi - ādas salona apdare ar kontrastējošu un kvalitatīvu izšuvumu. Ņemot vērā Mazda kvalitātes reputāciju, par tā izturību nav šaubu.
EuroNCAP drošības testos piešķīris četras zvaigznes. MX-5 pamataprīkojumā iekļauti pretapgāšanās drošības stieņi, Isofix stiprinājumi, stabilitātes kontrole un četri gaisa drošības spilveni, kā arī aktīvo dzinēja pārsegu, kas sadursmē ar gājēju mazinās gūtās traumas. Pateicoties pamataprīkojumā iekļautajai signalizācijai un imobilaizerim, MX-5 ieguvis piecas zvaigznes pretaizdzīšanas vērtējumā, bet četras zvaigznes, nosargājot salonā esošās mantas. Protams, auduma jumts būs vairāk pakļauts vandāļiem un ļaus viegļāk iekļūt salonā.
€
Testa brauciens
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Testa brauciens
Apritējuši jau vairāk kā 11 gadi kopš klajā nāca pirmās paaudzes Mazda 3, …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina …
Testa brauciens
Tāpat kā lielākā daļa mazo ģimenes auto, arī Mazda 3 visbiežāk asociējas ar hečbeka virsbūvi. …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šis ir jau …
Testa brauciens
Tikai apzinot vājos punktus, ir iespējams progress, taču …
Testa brauciens
Atjaunotais Mazda CX-7 krosovers beidzot ir ieguvis to, pēc kā jau sen ilgojās …
Audi R8 rodsters |
€ 133 474 |
![]() |
||
BMW Z4 Rodsters |
€ 37 400 |
![]() |
||
BMW 6.sērija kabriolets |
€ 92 050 |
![]() |
||
Citroen DS3 kabriolets |
|
![]() |
||
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
![]() |
||
Maserati GranCabrio kabriolets |
€ 139 000 |
![]() |
||
Mazda MX-5 |
€ 27 100 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-Klase kabriolets |
€ 27 240 |
![]() |
||
Mercedes-Benz SL |
€ 99 080 |
![]() |
||
Mini Cooper kabriolets |
€ 21 910 |
![]() |
||
Nissan 370Z rodsters |
€ 43 490 |
![]() |
||
Porsche 911 kabriolets |
€ 103 800 |
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom kabriolets |
|
![]() |
||
Volkswagen Beetle kabriolets |
|
![]() |
Auto tests
Ja piekrīti tam, ka kabriolets ir paredzēts vēja baudīšanai, nevis maksimālā ātruma sasniegšanai, tad E-klases kabriolets ir lielisks pirkums. …
Auto tests
Volkswagen Beetle kabriolets nav pats pēdējais vārds braukšanas baudas ziņā, taču tā izskats lielākajai daļai pircēju būs pietiekami spēcīgs arguments, lai kompensētu jebkādus mīnusus vadāmībā. Tas ir komfortabls, kluss …
Auto tests
Audi R8 ir viens no tiem retajiem superkāriem, ko var lietot arī kā ikdienas auto. …
Auto tests
Mini kabriolets ir tikpat iekārojams un patīkams braukšanā kā hečbeka versija, taču papildus saviļņojumu sniedz nolaižamais jumts. …