Testa brauciens

Jaunais Mazda MX-5: pirmie iespaidi
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
MX-5 ir mazs auto un to var just salonā. Otras durvis iespējams aizsniegt bez stiepšanās. Sēdpozīcija ir zema un sēdeklim nav pieejama augstuma regulācija. Arī stūri var bīdīt tikai vertikāli. Pedāļi novietoti nedaudz uz labo pusi, taču tas viss netraucēs lielākajai daļai atrast ērtu pozīciju. Versijām ar Recaro sporta sēdekļiem situācija ir vēl ļaunāka - sēdekļi novietoti dažus cm augstāk, tāpēc gara auguma cilvēkiem traucēs jumta tuvums, bet par vietu kājām nebūs jāsūdzas. Aiz abiem sēdekļiem nav vietas paredzēta vieta mantām, tāpēc pat džempera novietošana šajā spraugā būs izaicinājums. Starp sēdekļiem izveidots nodalījums, kurā var glabāt ledus skrāpīti vai citu nelielu rīku.
Bagāžas nodalījumu neietekmē jumta stāvoklis un tajā pietiks vieta bagāžanai diviem cilvēkiem. Plašums ir pietiekams, salīdzinot ar citiem divvietīgajiem sporta auto, lai arī nodalījuma atvērums ir šaurs un tam ir augsts ielādes slieksnis. Salonā ir maz sīklietu novietnes. Vienīgā vieta, kur novietot mazos piederumus ir zem nelielā roku balsta, mazajā cimdu nodalījumā vai nelielajā novietnē paneļa apakšā, kas labi piemērota telefonam.
Visas versijas iegūst 7 collu skārienjūtīgo ekrānu un Bluetooth brīvroku sistēmu. Sistēmu iespējams kontrolēt ar rotējošo slēdzi un dažām pogām, kas novietotas ātrumpārslēga tuvumā. Protams, visas darbības var veikt ar pirksta pieskārienu, tomēr brauciena laikā ērtāks būs slēdzis. Par papildus samaksu esošā navigācijas sistēma būs dārgs, taču vērtīgs pirkums. Vienīgais trūkums - nav iespējams izslēgt balss vadību.
€
Testa brauciens
Tiek uzskatīts, ka pirmās paaudzes Mazda MX-5 bija šī japāņu rodstera labākā interpretācija, …
Testa brauciens
Apritējuši jau vairāk kā 11 gadi kopš klajā nāca pirmās paaudzes Mazda 3, …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes Mazda 2 tirgū ir jau kopš 2008.gada un, ņemot vērā jaunākās dizaina …
Testa brauciens
Tāpat kā lielākā daļa mazo ģimenes auto, arī Mazda 3 visbiežāk asociējas ar hečbeka virsbūvi. …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šis ir jau …
Testa brauciens
Tikai apzinot vājos punktus, ir iespējams progress, taču …
Testa brauciens
Atjaunotais Mazda CX-7 krosovers beidzot ir ieguvis to, pēc kā jau sen ilgojās …
Audi R8 rodsters |
€ 133 474 |
![]() |
||
BMW Z4 Rodsters |
€ 37 400 |
![]() |
||
BMW 6.sērija kabriolets |
€ 92 050 |
![]() |
||
Citroen DS3 kabriolets |
|
![]() |
||
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
![]() |
||
Maserati GranCabrio kabriolets |
€ 139 000 |
![]() |
||
Mazda MX-5 |
€ 27 100 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-Klase kabriolets |
€ 27 240 |
![]() |
||
Mercedes-Benz SL |
€ 99 080 |
![]() |
||
Mini Cooper kabriolets |
€ 21 910 |
![]() |
||
Nissan 370Z rodsters |
€ 43 490 |
![]() |
||
Porsche 911 kabriolets |
€ 103 800 |
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom kabriolets |
|
![]() |
||
Volkswagen Beetle kabriolets |
|
![]() |
Auto tests
Izskatās lieliski un piedāvā sporta auto cienīgas sajūtas pat ar mazākā tilpuma dzinējiem …
Auto tests
California vairāk atgādina komfortablu svētdienas kabrioletu kā sporta auto asu izjūtu ķeršanai …
Auto tests
Mini kabriolets ir tikpat iekārojams un patīkams braukšanā kā hečbeka versija, taču papildus saviļņojumu sniedz nolaižamais jumts. …
Auto tests
Auto, kas gandrīz perfekti atbilst grand-tourer definīcijai …