Testa brauciens

Testa brauciens: Mercedes-Benz C-Klases kupeja
Labāk vēlāk nekā nekad. Pēc atzīšanās, ka CLC, jeb C-Klases Sport …
GLA250 ar benzīna motoru un GLA220 CDI dīzeļversijai ir attiecīgi 210 un 170 ZS. Ar to ir vairāk nekā pietiekami, lai īstenotu ikdienas ceļu satiksmē nepieciešamo paātrinājumu. Abām modifikācijām ir pilnpiedziņa un septiņpakāpju divsajūgu transmisija. Ir arī priekšpiedziņas GLA200 CDI, ko mēs vēl neesam izmēģinājuši - šai modifikācijai ir 136 ZS un sešpakāpju manuālā transmisija. 360 ZS GLA45 AMG ir tieši tik ātrs, cik vedina domāt 4,8 sekunžu sprinta laiks no 0-100 km/h.
Mēs izmēģinājām gan standarta "komforta" balstiekārtu, gan sportisko versiju un secinājām, ka GLA gaitai nav, ko pārmest, tomēr tā nav komfortablāka kā standarta Audi A3. Virsbūves sasvere ir jūtama minimāli, stūre ir informatīva, bet 4Matic pilnpiedziņas versijas garantē papildu drošību uz slidena ceļa seguma. GLA45 AMG balstiekārta ir sportiskāka (cietāka), taču tik un tā piedāvā labu līdzsvaru starp vadāmību un gaitas komfortu.
GLA250 un GLA220 CDI trokšņu izolācija ir laba, benzīna motors ir mazāk dzirdams, bet dīzelis ir paskaļš vienīgi straujā paātrinājumā. Vienmērīgā ātrumā abu motoru dūkoņa pazūd fonā, taču labāk kļūst dzirdami ceļa un pretvēja radītie trokšņi.
€
Audi Q3 krosovers |
€ 29 397 |
![]() |
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
![]() |
||
Audi Q2 |
€ 24 000 |
![]() |
||
BMW X4 |
€ 44 550 |
![]() |
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
![]() |
||
Ford Kuga |
€ 20 890 |
![]() |
||
Honda CR-V |
€ 21 500 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 42 490 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Mazda CX-3 |
€ 16 560 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLA |
€ 27 980 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLC |
|
![]() |
||
Mitsubishi ASX |
€ 19 700 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 14 890 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 17 190 |
![]() |
||
Opel Mokka X |
€ 16 388 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 13 915 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 19 914 |
![]() |
||
Porsche Macan |
€ 58 900 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 14 280 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Seat Ateca |
€ 19 990 |
![]() |
||
Škoda Yeti |
€ 15 131 |
![]() |
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
![]() |
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 23 810 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 18 390 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 21 867 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 36 256 |
![]() |
Auto tests
Porsche Macan piedāvā visu, ko varētu gaidīt no sportiska krosovera, taču ietilpības ziņā tas nav starp labākajiem. …
Auto tests
Mercedes GLA ir vērā ņemams Audi Q3 konkurents. Mēs rekomendējam izvēlēties kādu no lētākajām modifikācijām. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …