Testa brauciens

Testa brauciens: Mercedes-Benz C-Klases kupeja
Labāk vēlāk nekā nekad. Pēc atzīšanās, ka CLC, jeb C-Klases Sport …
Mercedes GLC bāzes versija 220d ir pietiekami dinamiska, lai apmierinātu lielākās daļas pircēju vēlmes. 250d modifikācija ir jaudīgāka, turklāt deviņpakāpju automātiskā pārnesumkārba strādā tik saskanīgā tandēmā ar šo četrcilindru dīzeļdzinēju, ka dzinēja pārnesumi tiek turēti zemi un paātrinājums ir manāmi bezrūpīgāks – un par to tiešām ir vērts piemaksāt. Arī modifikācijām ar 3,0 litru dīzeļdzinēju ir tā pati pārnesumkārba, kas ļauj braukt patiešām dinamiski, turot līdzi atsevišķiem sportiskajiem hečbekiem, ja nepieciešams. Modifikāciju klāsta virsotnē ir GLC 43 AMG (pirms šo pozīciju pārņems V8 GLC 63), kam ir 3,0 litru biturbo dīzeļdzinējs. Ta sir konkurents tādiem auto kā Porsche Macan Diesel un Jaguar F-Pace S. Jāņem gan vērā, ka arī degvielu tas tērē manāmi vairāk, nekā GLC 220d.
Bāzes versijām ir standarta balstiekārta, kas nodrošina mīkstu, komfortablu gaitu, taču asākās virāžās uz ne pārāk perfekta ceļa seguma virsbūves svārstības nav gluži tādas, kas varētu apmierināt premium līmeņa auto pircējus. Vēlama opcija ir AMG Line pakotne, kas ietver sportiskāku balstiekārtu – gaita kļūst nedaudz cietāka, bet arī pagriezienos auto ir stabilāks. Kopumā ņemot, tieši šī opcija ir optimāls variants, jo gaitas komforts tik un tā atbilst Mercedes standartiem – pat, ja standarta 19 collu disku vietā izvēlas 20 collu diskus. Mūsu testa auto bija papildaprīkojumā pieejamā Airmatic pneimopiekare, kas faktiski ir vislabākais variants, ņemot vērā Latvijas ceļu stāvokli. Tā vien šķiet, ka visas sīkās bedrītes un asfalta plaisas ir negaidīti salāpītas – un par to ir vērts piemaksāt. Azartiskākajiem braucējiem, kam patīk braukt dinamiski, vislabāko gaitas komforta un vadāmības proporciju nodrošinās GLC 43 AMG, bet arī pārējie nejutīsies apdalīti
Četrcilindru dīzeļdzinēji 220 d un 250 d modifikācijās nav tie klusākie – taču tādu pašu kritiku var vērst arī uz BMW X3 tāda paša tilpuma motoriem. Vienīgais konkurents, kami r izsmalcinātāks četrcilindru dīzeļdzinējs ir jaunākās paaudzes Audi Q5. GLC V6 dīzeļdzinējs ir pavisam citā līgā – tas reti liek par sevi manīt, neatkarīgi no tā cik straujš ir paātrinājums. Dzinēja start/stop sistēma, kas noslāpē motoru pie luksoforiem vai sastrēgumos, nav pati vienmērīgākā, kādu mums ir nācies redzēt, jo līdzko tā “atdzīvina” motoru, viss auto nodreb. Vēl jāpiebilst, ka lielāku riteņu disku izvēle palielina ceļa trokšņu līmeni salonā – platāku riepu dēļ.
Audi Q3 krosovers |
€ 29 397 |
![]() |
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
![]() |
||
Audi Q2 |
€ 24 000 |
![]() |
||
BMW X4 |
€ 44 550 |
![]() |
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
![]() |
||
Ford Kuga |
€ 20 890 |
![]() |
||
Honda CR-V |
€ 21 500 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 42 490 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Mazda CX-3 |
€ 16 560 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLA |
€ 27 980 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLC |
|
![]() |
||
Mitsubishi ASX |
€ 19 700 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 14 890 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 17 190 |
![]() |
||
Opel Mokka X |
€ 16 388 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 13 915 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 19 914 |
![]() |
||
Porsche Macan |
€ 58 900 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 14 280 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Seat Ateca |
€ 19 990 |
![]() |
||
Škoda Yeti |
€ 15 131 |
![]() |
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
![]() |
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 23 810 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 18 390 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 21 867 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 36 256 |
![]() |
Auto tests
Opel Mokka X ir stilīgs un labi aprīkots, taču vairākās jomās atpaliek no konkurentiem …
Auto tests
Ja nepieciešams ātrs, premium līmeņa apvidus auto ar labām gaitas un vadāmības īpašībām, X4 ir viens no labākajiem paraugiem. Tomēr, ja prioritāte ir praktiskums, BMW X3 būs ietilpīgāks un lētāks. …
Auto tests
Labs auto tiem, kuri vēlas kaut ko interesantāku par vienkāršu hečbeku, bet ar vienkārša hečbeka izmēriem un izmaksām. Taču par labu gaitas komfortu to nevar paslavēt. …
Auto tests
Aiz šķietami necilās ārienes slēpjas gluži pieņemams auto. Visi Q3 dzinēji ir pietiekami jaudīgi un klusi, gaita – komfortabla, bet interjera noformējums ir pilnībā cenai atbilstošs. …