Auto tests

Land Rover
Range Rover Sport 4x4
Daži konkurenti ir ātrāki un sniedz lielāku braukšanas baudu, taču neviens no tiem nav tik komfortabls un izsmalcināts kā Range Rover Sport. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Pirkts jauns.
3.2 litru turbo dīzelis ar pusautomātu.
Esmu otrais īpašnieks.
Laba komplektācija- ādas salons, elektriski regulējami un apsildāmi sēdekļi, lielā klimatkontrole priekšā sēdošajiem un mazā- ar savu autonomu apsildi- aizmugurē. Ir elektriskā lūka un visi četri logu pacēlāji. Elektroniskā stabilitātes un pretizslīdēšanas kontrole, pat uzrada kurš tieši ritenis izbuksē, ja sāk slīdēt.
Pilnpiedziņas sistēma, t.s., super select- normāli brauc tikai pakaļējo tiltu, bet var saslēgt pilnvērtīgu 4x4. Tāpat ir vidējā diferenciāļa bloķēšana- saslēdzas visi riteņi kā viens- auto pārvar šķēršļus, pat tad, ja tikai diviem riteņiem pa diagonāli ir saķere + bloķēšana tiltos + pazeminātais ātrums.
Skaidrs, ka no Dakaras Pajero ir tikai nosaukums, bet bezceļos un dziļā sniegā auto ir sevi pierādījis un nekad nav bijis uztraukums- izies vai nē. Iziet visur, tikai jābrauc apdomīgi. Svarīgas arī labas riepas.
Auto remonti 2 gadu laika:
Ainars Austrums, 06/02/2012
Ģimenes īpašumā auto ir jau ~4 gadus. Nobraukti ļoti lieli attālumi gan pa šoseju, gan bezceļiem. Mazs auto dzīvesstāsts esot manā īpašumā: Auto tika iegādāts "mazlietots" no oficiālā dīlera (Mazlietots pēdiņās, jo, lai gan mašīna bija salīdzinoši jauna, spidometra rādījums bija jau pie 200 000, ja var ticēt patiesībai). Pēc aptuveni 2-3 mēnešiem pārlūza priekšējie bremžu diski. Jauni diski, ja nemaldos, izmaksāja ~60Ls (iet vēl šodien). Pēc nomaiņas tika nobraukti ~2 gadi, kad "nojuka" ātrumkārba (5 ātrumu automāts) - lietota kārba izmaksāja ~500 Ls + paša darbs. Kopš šiem diviem atgadījumiem ir mainīti pakaļējie gabarīta lukturīši bamperos (abās pusēs - viens tika neveiksmīgi izspiests ziemā pret sasalušu kupenu, otrs parkojoties pie mājas pret stabiņu) - pirmais tika iegādāts lietots - 25 Ls, otrs jauns ķīniešu - 25 Ls (jauni oriģinālie maksā ~50 Ls) Citu izmaksu vai remontu pa šiem 4 gadiem nav bijis, neskaitot regulārās apkopes (eļļas, filtri, bremžu kluči utt.) Pēdējā laikā jūtams, ka degvielas sūknis "iet uz beigām" (Cena 550-700 Ls). Varbūt man vienkārši nav paveicies un citiem šādu likstu nav bijis, taču kopumā ņemot esmu diezgan daudz ieguldījis remontos, taču ar mašīnu visādi citādi esmu apmierināts. :) Par plusiem: +Priekš džipa ļoti normāls degvielas patēriņš (vid. 10L/100Km) +Ietilpīgs +Labi izskatās (gaumes lieta) Mīnusi: -Skaļš dzinējs -Dārgas rezerves daļas (lai gan, ja brauc ar džipu, tad jāvar atļauties :)) -Nav ASR un ESP (Nākamai paaudzei ir)
Artis Krastins, 21/12/2011
Esmu šā auto lietotājs jau vairāk kā 2 gadus. Esmu nobraucis vairāk kā 110000 km. Nekādu lielo remontu nav bijis. Degvielas patēriņš lielisks un proti, pilsētā 10-12 l/100 km. ārpus pilsētas līdz 10l/100 km. Šo divu gadu laikā esmu nomainījis bremžu klučus un vienu priekšējo šarnīru kopējās remonta izmaksas bija ap 60 latiem. Iebilstu tam, ko raksta eksperts Mežaks pat to, ka Pajero ir slikts asfaltnieks, manā uztverē priekš apvidnieka Pajero ir izcils lielceļu karalis, salīdzinājumā ar citiem apvidniekiem. Nevajadzētu viņu salīdzināt ar tā saucamajiem parketniekiem. Pajero kreisera ātrums ir robežās no 130 km/h līdz 160 km/h. un pats galvenais ir tā lieliskais bremzēšanas ceļa garums salīdzinot ar citiem apvidniekiem, un proti, Pajero apstājās krietni vien ātrāk nekā pārējie apvidnieki. Pajēro mīnusi - pats lielākais mīnuss ir tā skaļais dīzelis. Skaļš gan viņš ir tikai no rītiem, kad vēl nav uzsilis, bet, kad uzsilst - tad jau ciest nav tik traki. Vēl viens būtisks mīnuss ir tas, ka man kā gara auguma cilvēkam ir diezgan grūti atrast sev patīkamo "pasadku "pie stūres. Kas viņam visbiežāk bojājās? Esmu dzirdējis, ka bieži viņam birst nost priekšējie stupicas gultņi. Manā skatījumā tas ir no neorģinālajiem riepu diskiem un no tā, ka ziemā visu laiku brauc ar pieslēgtu priekšējo tiltu. Priekšējo tiltu vajag pieslēgt tad kad tiešām ir vajadzība nevis ziemā braucot ar ātrumu 120 km/h pa šoseju Rīga- Ogre :) ! Visā visumā es esmu apmierināts :) Nopietns apvidus auto.
Aivars Purītis, 27/06/2009
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Daži konkurenti ir ātrāki un sniedz lielāku braukšanas baudu, taču neviens no tiem nav tik komfortabls un izsmalcināts kā Range Rover Sport. …
Auto tests
Toyota Land Cruiser ir viens no retajiem, kas atbilst klasiska apvidus auto definīcijai – izturīgs, ar lieliskām bezceļu pārvarēšanas spējām. Šā iemesla dēļ tas vadāmības ziņā atpaliek no konkurentiem, kas radīti …
Auto tests
Jeep Wrangler bezceļu pārvarēšanas spējas ir leģendāras, arī uz šosejas tas uzvedas civilizētāk nekā Land Rover Defender. …
Auto tests
BMW ir labs uz ceļa un lietojams arī bezceļa apstākļos. Degvielas ekonomija ir iespaidīga, salīdzinot ar šīs klases standartiem. Žēl, bet trokšņu izolācija varēja būt labāka. …