Auto tests

Subaru
XV
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Izmantoju kā dienesta auto. Komplektācija, protams, vislētākā, lai gan ar automātisko kārbu. Dzinējs 1.2l ir labs, nevaru sūdzēties. Patēriņš starp 7-6l/100km braucot mierīgi gan pilsētā, gan pa šoseju. Šāds patēriņs iegūts nevizinoties ilgi pa pilsētam. Izbrauc no Rīgas centra un tālāk pa šoseju. Salonā ir pietiekami klusi. Panelis paciets, durvju apdare cieta. Nepatīk, ka starp stūres ratu un pagrieziena/logu tīrītāja "ķepām" ir liela distance, nav īsti ērti (laikam par īsu pirksti) pārslēgt. Krēsli ērti, mugura nav stīva arī tālākos pārbaucienos. Sēdpozīcija ērta. Bagāžnieks mazāks kā konkurentiem. Ļoti nepatīk stūres darbība, ļoti neinformatīva, pagriez stūri un nesaproti vai pietiks vai nē. Kopumā šādā komplektācijā ir labi kā dienesta auto, privātām vajadzībām notiekti nē.
Aigars Šveicars, 24/02/2016
Šis automobīlis mūsu (manā un draudzenes) īpašumā ir trīs nedēļas un jāsaka, ka esam vairāk kā apmierināti. Pirmkārt jau ļoti pārsteidza ka rūpnīcas dotie dati par degvielas patēriņu tiešām sakrīt arī dzīvē! Protams, ja stāv vakara korķī uz valdemāra ielas virzienā no Skanstes ielu uz centru, tad degvielas patēriņš tajā mirklī ir kosmisks, bet tā jau tas ir visiem auto. Savukārt uz šosejas ir un mazākās pilsētās kā piemēram Kuldīga vai Talsi patēriņš ir kā no grāmatas.. un tas tiešām ļoti priecē! Nākamais kas ļoti patīkami pārsteidz ir visi tā caucamie drošības vairogi. Vienīgi vakaros kad brauc pa pilsētu, tad aklās zonas sensori ik pa laikam ieslēdzas kaut Tuvumā nav neviens auto. Laikam sensori ir ļoti jūtīgi un šad tad kādu gaismas staru uzskata par auto. Tikai vakardien atklājām ka auto ļoti labi pats prot saprast piemērotos brīžus kad jāieslēdz tuvās un tālās gaismas. Visinteresantākais moments bija kad iebraucām mazā miestiņā, tā uzreiz auto pats pārslēdzās uz tuvajām gaismām. Kas attiecas uz auto vadāmību un dinamiku, tad šeit man arī nav kur piekasīties, viss notiek ļoti labi un prezīzi. Lai gan auto ir paliels, tā apgriešanās leņķis ir ļoti labs. Auto salons ir rūpīgi nostrādāts un tajā ir patīkami uzturēties.. Visas pogas ir ļoti loģiski izvietotas un ērti sasniedzamas. Ļoti superīga fīča ir apsildāms priekšējais stikls, no rītiem nav jākasa stiklus, mierīgi iesēdies mašīnā, nospied vienu podziņu un jau pēc dažām sekundēm vari visu viegli notīrīt ar stikla slotiņām
Andis Dobrovolskis, 15/12/2014
Pagaidām man šis auto pieder vien divas nedēļas, ir radušās šādas tādas savas domas un novērtējumi, bet domāju ka objektīvāk būs, ja es pirmos iespaidus sniegšu pēc kāda viena mēneša lietošanas! Un tad ik pa kādiem 2 vai 3 mēnešiem papildināšu info!
Andis Dobrovolskis, 08/12/2014
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Atjauninātais Ford Kuga joprojām ir pieklājīga izvēle šajā segmentā, tomēr dažiem konkurentiem būs stabilāka tālākpārdošanas vērtība. …
Auto tests
Aiz šķietami necilās ārienes slēpjas gluži pieņemams auto. Visi Q3 dzinēji ir pietiekami jaudīgi un klusi, gaita – komfortabla, bet interjera noformējums ir pilnībā cenai atbilstošs. …
Auto tests
Toyota ir labs imidžs, kvalitāte, uzticamības reputācija un serviss, tāpēc RAV4 nenoliedzami ir viens no labākajiem šābrīža piedāvājumiem krosoveru segmentā, ņemot vērā arī stabilo tālākpārdošanas vērtību. …