Auto tests

Volvo
XC90
Ikvienam, kam nepieciešams liels, ietilpīgs un elegants apvidus auto, testa braucienu sarakstā būtu jāiekļauj arī XC90 …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Par visu pēc kārtas. Dizains ir aktuāls un pret to pretenziju nav. Par to, kas vērtējams kā nepilnības: virsbūves krāsojums ir plānāks par plānu- no motora pārsega akmeņi ātri par to jums liks pārliecināties, bleķi ir plānāki kā sardīņu kārbai- trokšņu izlolācijas neesamība- to sapratīsiet gan braucot pa slapju asfaltu vai grants ceļu, gan pieklaudzinot ar pirksta kauliņu pie durvīm. Ergonomika palikusi japāņu ražotāja 80.gados- slēdži paslēpti visur, kur tos grūti sasniegt- vesels podziņu bloks noslēpts paneļa kresā pusē, diezgan zemā pozīcijā, krēslu apsildes pogas noslēptas zem elkoņa balsta, logu slēdžiem auto funkcija ir tikai vadītāja stiklam, pārējās pogas pat nav izgaismotas. Daudz cietas plastmasas salona apdarē un salons ir grabošs jau pie 20 000 nobraukuma. CVT kārba- gaumes lieta, bet savienojumā ar šo 1,6 Renault dīzeli vilkme ir pietiekama, pateicoties tam, ka tā griež apgriezienus visai augstu. Kā plusi minami- dizains, tā pat arī to, ka tas ir SUV, no kā izriet augstā sēdpozīcija un līdz ar to redzamība satiksmē. Kopumā, protams, nav nekāds etalons ne savā klasē ne kā automobilis kopumā.
Kristaps Brizga, 22/12/2016
Plusi-patīkams degvielas patēriņš~7/l uz 100km jauktā režīmā, nobraucot 700 km. Stabils lielos ātrumos, laba vadāmība, liels bagāžas nodalījums. Mīnusi- augsta jaunas a/m cena, savdabīgs dizains.
Raimonds Toms, 30/09/2012
Ļoti labs degvielas patēriņš~ 7l/100km nobraucot vairāk kā 600 km kombinētā režīmā. Laba vadāmība, stabils lielā ātrumā. Mīnusi- augsta jaunas a/m sākotnējā cena salīdzinot ar konkurentu piedāvājumiem.
Raimonds Toms, 28/09/2012
Man piederēja 2005.gada 2.2 cdi x-trail, braucu ar šo mašīnu 2 gadus. 11 000 km nomainīju turbīnu, esot bieža problēma šim modelim. 35 000 km nomainīju degvielas sūkni. 60 000 km nomainīju visus četrus gultņus, vājš mezgls - jāmaina ik pa 50 000 km. Problēmas ar atslēgām - bieži atkodējās. Par Norde serviss var teikt: puiši cenšas, bet labāk izvēlieties Motorcentru. Mašīnai ir perfekta dinamika un vadāmība uz asfalta un grunts ceļiem. Dubļos pietrūkst vilces (žēl, ka nav pazemināto), vai nu slāpst nost vai deg sajūgs. Iesaku uzstādīt motora aizsargu un iegadāties 2 komplektus ar riepām (vasaras un ziemas). Lai gan salons ir plašs un šī ir vienīgā mašīna savā klasē, kur var ērti iesēsties divmetrīgs cilvēks, uz nerviem krīt viduskonsole - kāja atbalstās tieši uz konsoles stūra.
Edgars Godmanis, 09/07/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Ikvienam, kam nepieciešams liels, ietilpīgs un elegants apvidus auto, testa braucienu sarakstā būtu jāiekļauj arī XC90 …
Auto tests
Toyota Land Cruiser ir viens no retajiem, kas atbilst klasiska apvidus auto definīcijai – izturīgs, ar lieliskām bezceļu pārvarēšanas spējām. Šā iemesla dēļ tas vadāmības ziņā atpaliek no konkurentiem, kas radīti …
Auto tests
Lexus RX ir liels un kluss auto ar ļoti plašu aprīkojumu, taču azartiskas braukšanas piekritējiem jāizvēlas dārgākās F Sport modifikācijas. …
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …