Par visu pēc kārtas. Dizains ir aktuāls un pret to pretenziju nav. Par to, kas vērtējams kā nepilnības: virsbūves krāsojums ir plānāks par plānu- no motora pārsega akmeņi ātri par to jums liks pārliecināties, bleķi ir plānāki kā sardīņu kārbai- trokšņu izlolācijas neesamība- to sapratīsiet gan braucot pa slapju asfaltu vai grants ceļu, gan pieklaudzinot ar pirksta kauliņu pie durvīm. Ergonomika palikusi japāņu ražotāja 80.gados- slēdži paslēpti visur, kur tos grūti sasniegt- vesels podziņu bloks noslēpts paneļa kresā pusē, diezgan zemā pozīcijā, krēslu apsildes pogas noslēptas zem elkoņa balsta, logu slēdžiem auto funkcija ir tikai vadītāja stiklam, pārējās pogas pat nav izgaismotas. Daudz cietas plastmasas salona apdarē un salons ir grabošs jau pie 20 000 nobraukuma. CVT kārba- gaumes lieta, bet savienojumā ar šo 1,6 Renault dīzeli vilkme ir pietiekama, pateicoties tam, ka tā griež apgriezienus visai augstu. Kā plusi minami- dizains, tā pat arī to, ka tas ir SUV, no kā izriet augstā sēdpozīcija un līdz ar to redzamība satiksmē. Kopumā, protams, nav nekāds etalons ne savā klasē ne kā automobilis kopumā.
Kristaps Brizga, 22/12/2016