Testa brauciens
Peugeot Traveller: pirmie iespaidi
Septiņvietīgi miniveni, vai auto ar piecām sēdvietām un divām papildvietām šķitīs intriģējoši …
No benzīna motoriem pieņemams šķiet 130 ZS 1,2 litru tilpuma benzīna turbomotors, kas par spīti nelielajam tilpuma diezgan labi dara savu darbu, pieejams gan ar manuālo, gan automātisko transmisiju. 165 ZS 1,6 litru tilpuma benzīna motors ir pieejams tikai ar automātisko pārnesumkārbu. Dīzeļdzinēju klāstām - 100 ZS un 120 ZS 1,6 litru tilpuma motori, no šiem jaudīgākais mums patika labāk. 2,0 litru tilpuma 150 ZS motors ir pieejams tikai ar manuālo transmisiju, kamēr tā paša tilpuma 180 ZS - tikai ar automātisko. Jaudīgākais no tiem piedāvā labu jaudas un degvielas ekonomijas proporciju taču tas ir arī pats dārgākais visā Peugeot 3008 modifikāciju klāstā.
Peugeot 3008 gaita ir salīdzinoši komfortabla, tai skaitā ar 19 collu diskiem, taču Grip Control pakotnes izvēle no papildaprīkojuma saraksta padara to cietāku. Vadāmība ir pilnībā adekvāta, taču tādi konkurenti kā VW Tiguan šajā ziņā būs mazliet pārāki. Peugeot 3008 gadījumā stūres reakcija dažiem varētu šķist mazliet par vieglu, pie kā būs jāpierod, it īpaši braucot lielākā ātrumā pa šoseju.
Pretvēja šalkoņa salonā kļūst dzirdama vien ātrumam pārsniedzot 100 km/h slieksni, taču tā, tāpat kā ceļa trokšņi uz raupjāka asfalta seguma, nav nekas kaitinošs, lai arī Qashqai trokšņu izolācija ir labāka. No motoriem skaļākie ir 2,0 litru tilpuma dīzeļi.
€
Testa brauciens
Septiņvietīgi miniveni, vai auto ar piecām sēdvietām un divām papildvietām šķitīs intriģējoši …
Testa brauciens
Nenoliedzams ir fakts, ka jau iepriekšējās paaudzes 3008 bija sava veida krosovers, …
Testa brauciens
Latvijas privāto auto pircēju kāre pēc apvidus auto un krosoveriem nerimst – un mūsu tirgus nav …
Testa brauciens
Virsbūves noformējums bezceļu stilā un palielināts klīrenss parasti …
Testa brauciens
Šopavasar klajā nākušais Peugeot 308 SW pēc idejas ir jaunākās paaudzes 308 …
Testa brauciens
Jaunais Peugeot 308 ir pirmais modelis kompānijas vēsturē, kas saglabājis sava priekšteča …
Testa brauciens
Peugeot 2008 ir franču autoražotāja jaunākais krosovers, kas iecerēts …
Testa brauciens
Peugeot ir kļuvuši par pirmajiem pasaulē, kas …
Testa brauciens
Peugeot 508 RXH ir intriģējošs auto, vismaz …
Audi Q3 krosovers |
€ 29 397 |
|
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
|
||
Audi Q2 |
€ 24 000 |
|
||
BMW X4 |
€ 44 550 |
|
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
|
||
Ford Kuga |
€ 20 890 |
|
||
Honda CR-V |
€ 21 500 |
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Lexus NX |
€ 42 490 |
|
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
|
||
Mazda CX-3 |
€ 16 560 |
|
||
Mercedes-Benz GLA |
€ 27 980 |
|
||
Mercedes-Benz GLC |
|
|
||
Mitsubishi ASX |
€ 19 700 |
|
||
Nissan Juke |
€ 14 890 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 17 190 |
|
||
Opel Mokka X |
€ 16 388 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 13 915 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 19 914 |
|
||
Porsche Macan |
€ 58 900 |
|
||
Renault Captur |
€ 14 280 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Seat Ateca |
€ 19 990 |
|
||
Škoda Yeti |
€ 15 131 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 23 810 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 18 390 |
|
||
Volkswagen Tiguan |
€ 21 867 |
|
||
Volvo XC60 |
€ 36 256 |
|
Auto tests
Otrās paaudzes Tiguan ir ietilpīgāks, ar to ir patīkami braukt, motoru klāstā ir ekonomiski, bet jaudīgi dzinēji. Jāteic, ka tas ir salīdzinoši padārgs. …
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Atsvaidzinoši atšķirīga izskata transportlīdzeklis, kas apvieno mazauto un krosovera iezīmes. Labi aprīkots, cenā pieņemams, bet varbūt ne tik ekonomisks, kā varētu gaidīt. …
Auto tests
Jaunais Nissan Qashqai ir labākais no mazajiem apvidus auto, kādi šobrīd ir nopērkumi. Ne velti tas atzīts par What Car? 2014. gada labāko auto. …