Testa brauciens

Peugeot Traveller: pirmie iespaidi
Septiņvietīgi miniveni, vai auto ar piecām sēdvietām un divām papildvietām šķitīs intriģējoši …
Piedāvājumā ir divi 1,6 litru tilpuma dīzeļmotori - 92 ZS un 116 ZS. Neviens no tiem nav īpaši ātrs, turklāt mazāk jaudīgais no tiem nebūt nešķiet lēnāks, kaut arī dzinēja apgriezieni ir jātur augstākā līmenī. 1,6 litru tilpuma 156 ZS benzīna turbomotors arī nav tik ātrs, kā varētu cerēt pēc tehniskajiem datiem. Modifikāciju klāstā ir arī 1,2 litru tilpuma 82 ZS benzīna motors, kā arī 125 ZS 1,6 litru tilpuma agregāts, ko mēs vēl neesam izmēģinājuši.
Peugeot 308 gaitas komforts ir diezgan labs, kamēr vien neizvēlas papildaprīkojumā pieejamos 18 collu diskus. Protams, par lielāku gaitas komfortu nereti ir jāmaksā ar sliktāk apvaldītām virsbūves svārstībām un šis auto ir spilgts šādas situācijas piemērs. Stūres reakcija arī nav pietiekoši informatīva, lai izbaudītu braukšanu pa līkumainām sānceļu virāžām.
116 ZS dīzeļmotors ir diezgan kluss, ja vien nenotiek straujš paātrinājums. 92 ZS motors ir skaļāks, turklāt rada vibrāciju, kas jūtama arī caur pedāļiem. Lielākā ātrumā uz šosejas nāksies samierināties ar pretvēja šalkoņu.
€
Testa brauciens
Septiņvietīgi miniveni, vai auto ar piecām sēdvietām un divām papildvietām šķitīs intriģējoši …
Testa brauciens
Nenoliedzams ir fakts, ka jau iepriekšējās paaudzes 3008 bija sava veida krosovers, …
Testa brauciens
Latvijas privāto auto pircēju kāre pēc apvidus auto un krosoveriem nerimst – un mūsu tirgus nav …
Testa brauciens
Virsbūves noformējums bezceļu stilā un palielināts klīrenss parasti …
Testa brauciens
Šopavasar klajā nākušais Peugeot 308 SW pēc idejas ir jaunākās paaudzes 308 …
Testa brauciens
Jaunais Peugeot 308 ir pirmais modelis kompānijas vēsturē, kas saglabājis sava priekšteča …
Testa brauciens
Peugeot 2008 ir franču autoražotāja jaunākais krosovers, kas iecerēts …
Testa brauciens
Peugeot ir kļuvuši par pirmajiem pasaulē, kas …
Testa brauciens
Peugeot 508 RXH ir intriģējošs auto, vismaz …
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
![]() |
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
![]() |
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
![]() |
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
![]() |
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
BMW 1.sērija hečbeks |
€ 23 950 |
![]() |
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
![]() |
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
![]() |
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
![]() |
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Lexus CT 200h hečbeks |
€ 27 390 |
![]() |
||
Mazda 3 hečbeks |
€ 15 940 |
![]() |
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
![]() |
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
![]() |
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
![]() |
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 15 200 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
![]() |
||
Toyota Auris hečbeks |
€ 15 240 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 28 710 |
![]() |
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
![]() |
Auto tests
Alfa Romeo Mito ir klasisks piemērs tam, kā stils aizēno saturu. Tas ir iespaidīgs atsevišķās jomās, taču pārsvarā tas krietni atpaliek no tādiem auto, kā Audi A1 vai Mini. …
Auto tests
Šis ir labs auto, kam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, taču konkurenci šajā segmentā tam rada citi, vēl labāki auto. Tas ir ietilpīgs, tam ir laba cena, bet tas nav tik iekārojams, kā šīs klases līderi. …
Auto tests
Citroen C4 dažās jomās ir lielisks, taču citās – viduvējs. Tas ir nevainojams, ja prioritāte ir komforts, taču tas nederēs azartiskas braukšanas faniem, vai tiem, kam vajadzīgs maksimāls plašums. …
Auto tests
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …