Testa brauciens

Seat Ateca: testa brauciens
Zīmolam, kas cer piesaistīt jaunu un stilīgu pircēju auditoriju, mūsdienās noteikti ir nepieciešams kāds krosovers, …
Piedāvājumā ir 1,2 litru, 1,4 litru un 1,6 litru benzīna versijas, kā arī 1,9 litru turbodīzelis. Visi šie dzinēju jau ir zināmi, un neviens no tiem nav īpaši ātrs. 1,2 litru dzinējs ir labs, braucot pa pilsētu, bet pārāk aizelsies garākos braucienos, savukārt 1,4 litru versija prasīs ilgu laiku, lai uzņemtu jaudu. Arī 105 ZS 1,6 litru dzinēja dinamika nav nekas īpašs, bet 1,9 litru dīzelis ir antīks un visu savu jaudu attīsta vienā lielā rāvienā.
Ibiza balstiekārta ir klusa un līgana, arī virsbūves svārstības ir labi apvaldītas, savukārt šā auto gaitas kvalitāte ir patiesi augsta - iztēlojieties jaunāko VW Golf un nebūsit tālu no realitātes. Vadāmība nav tik acīmredzami sportiska kā Mazda 2, taču Ibiza piemīt laba saķere un paredzamība, un, pat ja arī stūre šķiet mazliet neatsaucīga, mēs labprāt ar to visu laiku samierināsimies ceļa un citu trokšņu izolācijas dēļ.
Jums vajadzētu patikt, ka 1,2 litru trīscilindru dzinēju Seat nosauc par "raksturīgu". „Skaļš” būtu precīzāks apzīmējums. 1,4 litru dzinējs darbojas daudz gludāk un lielceļa klusās manieres padara šo versiju par labāko piedāvājumu. Ilggadējais 1,9 litru dīzeļdzinējs ir spēcīgs, un tas viegli iekļaujas degvielas patēriņā 4 l/100 km, taču tas ir raupjš, tarkšķošs un vecs, tāpēc labāk tādu neizvēlēties, ja vien neplānojat veikt ar to kosmiskus attālumus. Atzinību pelnījusi ārkārtīgi labā trokšņu izolācija.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
![]() |
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
![]() |
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
![]() |
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
![]() |
||
Ford Fiesta hečbeks |
€ 10 510 |
![]() |
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
![]() |
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
![]() |
||
Mini Cooper hečbeks |
€ 17 050 |
![]() |
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
![]() |
||
Opel Corsa hečbeks |
€ 10 588 |
![]() |
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
![]() |
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
![]() |
||
Seat Mii hečbeks |
|
![]() |
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
![]() |
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
![]() |
||
Toyota Yaris hečbeks |
€ 11 750 |
![]() |
||
Toyota Aygo hečbeks |
€ 9940 |
![]() |
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
![]() |
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
![]() |
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
![]() |
Auto tests
Tas varbūt nav klases līderis, taču jaunais Corsa ir nopietns konkurents pašiem labākajiem mazauto - praktisks un ar zemām lietošanas izmaksām. Izvēloties pareizo modifikāciju, tā iegādi nenāksies nožēlot ne uzņēmumiem, ne …
Auto tests
Polo ir simpātiska āriene, plašs salons, kā arī zemas lietošanas izmaksas. …
Auto tests
Citroen DS3 ir daudz labu īpašību, taču gaita un vadāmība nav starp šī modeļa plusiem. …
Auto tests
Hyundai i20 ir ietilpīgs, tam ir labs aprīkojums un iespaidīga garantija, taču gaitas komforts un interjera apdare varēja būt augstākā līmenī. …