Testa brauciens

Iemēģināts: Škoda Yeti 4x4
Škoda Yeti pamatā ir Octavia Scout, taču tam ir īsāka pārkare priekšā un …
Daudzi iedomājas, ka 1,2 litru benzīna turbomotors tik lielam auto būs par švaku, taču reālajā dzīvē tā nemaz nav. Tas mierīgi tiek galā ar šo uzdevumu, kamēr 2,0 litru dīzeļdzinējs vispār komentārus neprasa - tas ir jaudīgs un pietiekami elastīgs ikvienā ikdienišķā situācijā. Modifikāciju klāstā ir arī 1,4 TSI benzīna motors un 1,6 litru TDI dīzeļdzinējs.
Octavia gaita ir lielākoties ir komfortabla. Ceļa nelīdzenumus jūt mazliet vairāk, nekā VW Golf, taču tie nav tik izteikti jūtami salonā, kā izmēros mazākajā Rapid. Octavia ir laba saķere ar ceļu, arī virsbūves svārstības pagriezienos praktiski nav jūtamas.
Benzīna dzinēji ir relatīvi klusi, taču dīzeļdzinēji ir skaļāki, nekā tāda paša tilpuma motori VW Golf. Arī dzinēju vibrācija caur pedāļiem ir labāk jūtama. Pretvēja šalkoņa ir dzirdama, taču ceļa trokšņi ir labi apslāpēti.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
![]() |
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
![]() |
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
![]() |
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
![]() |
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
BMW 1.sērija hečbeks |
€ 23 950 |
![]() |
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
![]() |
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
![]() |
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
![]() |
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Lexus CT 200h hečbeks |
€ 27 390 |
![]() |
||
Mazda 3 hečbeks |
€ 15 940 |
![]() |
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
![]() |
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
![]() |
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
![]() |
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 15 200 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
![]() |
||
Toyota Auris hečbeks |
€ 15 240 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 28 710 |
![]() |
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
![]() |
Auto tests
Audi A3 garantē braukšanas baudu un komfortu salonā. Viens no labākajiem auto šajā klasē. …
Auto tests
Galīgo spriedumu mēs paziņosim tad, kad būsim izmēģinājuši V40 ar standarta izmēra riepām, taču ir vairākas pazīmes, ka šis auto varētu būt viens no savas klases līderiem. …
Auto tests
Opel Astra ir labs ģimenes hečbeks, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …
Auto tests
Alfa Romeo Mito ir klasisks piemērs tam, kā stils aizēno saturu. Tas ir iespaidīgs atsevišķās jomās, taču pārsvarā tas krietni atpaliek no tādiem auto, kā Audi A1 vai Mini. …