Testa brauciens

Iemēģināts: Škoda Yeti 4x4
Škoda Yeti pamatā ir Octavia Scout, taču tam ir īsāka pārkare priekšā un …
Yeti ir laba pārredzamība visos virzienos. Lai gan vadītāja sēdpozīcija nav tik augsta kā īstenos apvidus auto, tomēr tā ir pietiekoši augsta, lai sajustu nosacītu pārākumu. Sēdekli un stūri var regulēt pēc sirds patikas, kamēr slēdžu un pogu izkārtojums panelī ir parocīgs un saprotams.
Yeti augstā virsbūve nozīmē, ka plašuma salonā netrūkst. Aizmugurē sēdošajiem nevajadzēs sūdzēties par vietu kājām, turklāt to var palielināt, sēdekļus pārbīdot. Arī bagāžas nodalījumu šādā veidā var palielināt, sēdekļus pabīdot, nolokot, vai izņemot pavisam. Tam gan būs nepieciešams spēks.
Yeti aprīkojums nav slikts - bāzes versijā ir 4 drošības spilveni, centrālā atslēga ar distances vadību, 16 collu tērauda diski ar dekoratīvajām uzlikām, automātiskā dienas gaisma, papildus pagrieziena rādītāji integrēti ārējos spoguļos, priekšējo sēdekļu augstuma regulēšana, bērnu sēdeklīša stiprinājumi ISOFIX aizmugurējā sēdeklī, priekšējo lukturu mazgātāji, radio/ CD/MP3 atskaņotājs, elektriskie logu pacēlāji priekšējās durvīs, elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi kā arī gaisa kondicionieris.
€
Audi Q3 krosovers |
€ 29 397 |
![]() |
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
![]() |
||
Audi Q2 |
€ 24 000 |
![]() |
||
BMW X4 |
€ 44 550 |
![]() |
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
![]() |
||
Ford Kuga |
€ 20 890 |
![]() |
||
Honda CR-V |
€ 21 500 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 42 490 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Mazda CX-3 |
€ 16 560 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLA |
€ 27 980 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLC |
|
![]() |
||
Mitsubishi ASX |
€ 19 700 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 14 890 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 17 190 |
![]() |
||
Opel Mokka X |
€ 16 388 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 13 915 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 19 914 |
![]() |
||
Porsche Macan |
€ 58 900 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 14 280 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Seat Ateca |
€ 19 990 |
![]() |
||
Škoda Yeti |
€ 15 131 |
![]() |
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
![]() |
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 23 810 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 18 390 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 21 867 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 36 256 |
![]() |
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …