Testa brauciens
Atjauninātais Toyota GT86: izmēģināts!
Vispirms jāapsveic Toyota ar vēsturisku uzvaru pasaules rallija čempionāta posmā Zviedrijā …
Savdabīgais panelis ir veidots tā, lai visas vadības ierīces būtu viegli aizsniedzamas. Taču stāvbremze ir izvietota diezgan neērtā leņķī. Stereosistēmas vadības pogas varētu būt lielākas un saprotamākas. Toties vadītāja sēdvietai ir plašas regulēšanas iespējas - ērti iekārtoties pie stūres problēmu nebūs.
Tā kā grīda salonā ir pilnīgi līdzena, trīs pasažieri aizmugurē var justies ērtāk nekā lielākajā daļā konkurentu modeļu. Viscaur salonā ir daudz vietas gan galvai, gan kājām, turklāt aizmugurējās sēdekļu rindas atzveltnes ir atgāžamas, lai iegūtu ērtāku sēdpozīciju. Lai gan bagāžas nodalījums ir īsāks un šaurāks nekā dažos citos auto, tā izmērs un forma ir pietiekama ikdienas vajadzībām.
Auris ar pieticīgāko Terra aprīkojumu, tāpat kā galvenie sāncenši, nepiedāvā vairāk par CD atskaņotāju, gaisa kondicionētāju, elektriski regulējamiem priekšējiem logiem un sānu spoguļiem, kā arī centrālo atslēgu. Ja gribas vairāk, Linea Sol aprīkojumā ir arī elektriski regulējami logi aizmugurē, rokturi un spoguļi virsbūves krāsā un audio sistēmas vadība uz stūres. Auris Sol Plus vai Sol Sport visam minētajam klāt nāk kruīzkontrole, vieglmetāla riteņu diski, iedarbināšana ar pogu un nokrišņu sensors.
Testa brauciens
Vispirms jāapsveic Toyota ar vēsturisku uzvaru pasaules rallija čempionāta posmā Zviedrijā …
Testa brauciens
Toyota jau pirms vairākiem gadiem mēģināja ienākt kompakto krosoveru …
Testa brauciens
Kas ir Namībija? Tā atrodas Āfrikas dienvidos un ir otra …
Testa brauciens
Toyota pirmoreiz laida klajā Prius pirms gandrīz 20 gadiem un šajā laikā modelis ir …
Testa brauciens
Pēdējās paaudzes Toyota RAV4 aizvadītā gada nogalē piedzīvoja modeļa …
Testa brauciens
Toyota Mirai ir monumentāls tehnoloģisks sasniegums – tas ir viens …
Testa brauciens
Toyota nule kā ir laidusi klajā jauno Avensis Touring Sports modeli, kuram būs …
Testa brauciens
…
Testa brauciens
Toyota Aygo modeļa vārds izskanēja jau 2005. gadā, kad japāņu autoražotājs laida …
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
BMW 1.sērija hečbeks |
€ 23 950 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Lexus CT 200h hečbeks |
€ 27 390 |
|
||
Mazda 3 hečbeks |
€ 15 940 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 15 200 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Toyota Auris hečbeks |
€ 15 240 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 710 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Toyota Prius nav slikts ģimenes auto, pateicoties salīdzinoši lielajai salona ietilpībai. Tomēr gaitas un vadāmības īpašības varēja būt labākas, bet augstā cena nozīmē, ka lielāka jēga no Prius būs uzņēmumiem, nevis …
Auto tests
Hyundai i30 ir vairākas labas īpašības, turklāt - par ļoti pieņemamu cenu. Tas pilnīgi noteikti ir ievērības cienīgs auto. …
Auto tests
Nav gluži tas, uz ko bijām cerējuši. Degvielas patēriņš ir minimāls, bet braukšanas bauda nav tā labākā. Tomēr tas ir "premium" kvalitātes auto ar minimālām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …