Auto tests

Volkswagen
Jetta sedans
Vērā ņemama alternatīva klasi augstākiem ģimenes sedaniem. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto nav ne vainas, tik atskaitot to, ka pārvietojos ar šo auto jau ceturto gadu un trijās ziemās no četrām, Aurim ir atdalījies un salūzis motora apakšējais aizsargplastmass, kas ir veidots no nez cik daļām, turklāt no ļoti neizturīga materiāla. Tāpēc, līdzko ir dziļāks sniegs, principā ir garantija, ka kāds no šiem plastmasu gabaliem norausies un tad jau viss seko lavīnas veidā.. Šī aizsarga izmaksas ir ļoti dārgas. Bet, citādā ziņā tiešām neko sliktu nevar teikt - auto ir ekonomisks - vasarā ap 6 litriem uz 100 km, ziemā pa litru vairāk, bet tas braucot pa pilsētu. Uz šosejas - apmēram 5 litri. Ietilpīgs, komfortabls, apdares materiāli gan vareja būt labāki, un arī labāk samontēti (braucot pa bruģi, šis tas grab), bet viss normas robežās. Kopumā pozitīvs, kvalitatīvs, ietilpīgs un uzticams auto.
Kristaps Eglājs, 04/01/2011
Izmantoju šo auto ikdienā sākot no šī gada sakuma.Auto nobraukums uz doto brīdi ir 50000 km. Tiko veiktajā 45 000 km apkopē dīleru salonā, nekadi remonti un papildus izdevumi nebija nepieciešami. Tika nomainīti bremzu kluči un viss. Auto 70% ikdiena tiek lietots pa Rīgu un tās ne pārak gludajiem ceļiem. Auto priekš sava mazā motoriņa ir diezgan dinamisks, bet jaudas trūkums ir jūtams. Tā kā šajā modelī ir tas pats motors, kurš bija iepriekšēja modelī Carolla, tad jūtas ka māšīna ir kļuvusi smagāka, bet jauda nav pieaugusi. Proporcionali auto masai pieaudzis arī degvielas paterinš. Carollai (ar kuru braukaju nepilnu gadu) bija par kādu litru mazāks patērins nekā Aurim. Ar dinamisku braukāšanu pa pilsetu un stāvēšanu korķos degvielas patērins ir apmēram 9 litri uz 100 km. Šī ir 100% pilsetas mašina, jo izbraucot uz šosejas vai grants ceļa, sāc apdomāt, kāpēc šādam mašīnam ir tik mazs motorinš. Lai uz šosejas droši apdzītu pie 90 km/h nākas likt trešaja ātrumā, lai uzgrieztu apgriezienus, un uzreiz likt ceturtajā, ar kuru vēlams pabeigt manevru. Auto vispār nav paredzēts apdzīšanas manevriem. Uz grants ceļa auto ar savām standarta R16 205 platuma riepām uzvedas kā pīle uz ledus un pie 100 km/h to vien jādara, kā visu laiku jāpiestūrē un jādomā, ka tik auto neaiziet kādā grāvī vai pļavā. Auto būtu labāks ar, ja būtu aprīkots ar lielaku dzineju. Kopumā auto verteju pozitīvi, jo pa asfaltu autiņš turas kā pielīmets un ir ļoti stabils.
Raimonds Stutāns, 16/12/2008
Lielisks auto! Nu jau veselu gadu ar to braucu ikdienā. Tas ir gan ērts, gan drošs. Viegli manevrējams. Šajā cenu un klases kategorijā noteikti drošākais un smukākais :)
Līga Līvena, 08/12/2008
Ļoti labs auto, interesants un jauks salons. Ērta un patīkama vadāmība. Nekā lieka, bet viss nepieciešamais priekš pārvietošanās.
Remārs Vikānis, 10/09/2008
Esmu izbraucis testu ar šādu auto, nebiju domājis ka multi mode ātrumkarba būs tik viegla lietošanā! Uz ceļa turas normas robežas. Lietošanas izmaksas: ņemot vērā auto ekonomiskumu un apkopes cenas, dodu priekšroku benzīna dzinējam. Kvalitāte atbilst Toyota līmenim, kas parasti ir labāka par viduvēju.
Andrejs Zjatkovs, 10/07/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Vērā ņemama alternatīva klasi augstākiem ģimenes sedaniem. …
Auto tests
Nav gluži tas, uz ko bijām cerējuši. Degvielas patēriņš ir minimāls, bet braukšanas bauda nav tā labākā. Tomēr tas ir "premium" kvalitātes auto ar minimālām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Galīgo spriedumu mēs paziņosim tad, kad būsim izmēģinājuši V40 ar standarta izmēra riepām, taču ir vairākas pazīmes, ka šis auto varētu būt viens no savas klases līderiem. …
Auto tests
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …