Auto tests

Peugeot
508 sedans
Peugeot 508 nebūt nav klases līderis, tomēr tam ir daudz pozitīvo īpašību. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Kopumā ļoti kvalitatīvs auto. Auto ir pirkts Latvijā 2008.gadā, ļoti izturīga ritošā daļa, arī salonā nekas nav salūzis un negrab. Par dizainu var strīdēties, bet kopumā tas ir atbilstošs laikmetam un pietiekami solīds. Mana auto 2.0l benzīna dzinējam ir neliela problēma ar degvielas padeves vārstu(laikam tā tas saucās), tas reizi gadā jātīra, pretējā gadījumā turas zemi apgriezieni. Ziemā šo problēmu nejūt, bet vasarā pie ieslēgtas klimas auto var pat noslāpt, un noslāpt krustojumā ar automātikso ātrumkārbu ir samērā nepatīkami. Jebkurā gadījumā, Toyota serviss ar šo problēmu lieliski tiek galā un izmaksas nepārsniedz pārdesmit latu. Runājot par sēdpozīciju, sēdvietas augstuma regulācijas diapazons priekš manis ir par mazu, bet domāju, ka mazāka auguma cilvēkam tas problēmas nesagādātu, paši krēsli ir mēreni mīksti un ērti. Automātiskā ātrumkārba, ļoti uzticama, problēmu nav un arī neesmu dzirdējis, ka kādam tādas būtu. Iesaku pievērst uzmanību šofera puses priekšējam gumijas paklājiņam, aiz tā mēdz aizķerties gāzes pedālis. Tas parasti notiek, ja tiek veikts kickdown uzsākot braukšanu krustojumā vai apdzenot, labākais risinājums ir vienkārši nogriezt no paklājiņa augšpuses pāris cm, tad šī problēma ir novērsta uz visiem laikiem. Un nobeigumā par jaudu un degvielas patēriņu, auto jauda ir 147Zs, manuprāt, ar to pilnīgi pietiek. Patēriņš pilsētā(netrakojot) ir ap 11,5-12L/100km, ārpus 6-7L/100km. Kopsavilkums: auto labs, ir vērts iegādāties.
Renārs B., 16/11/2011
Īss raksturojums-labs tomēr tam trūkst "odziņas". Salons-samērā plašs, tomēr izvairīties no nosmērētiem priekšējiem sēdekļiem neizdosies, ja aizmugurē sēž bērni; var sasēsties 3 cilvēki, tomēr vidējam īpaši ērti nebūs; bagāžas nodalījums ir pilnīgi pietiekošs, bet varētu vēlēties hečbeka plašumu, jo ratiem tomēr riteņi ir jānoņem; sēdekļi ir ērti un arī garos ceļa posmos tie ir ok; apdares materiāli ir ļoti labi un nav ne mazāko iemeslu piesieties (iespējams, salīdzinot ar premium klasi, mans viedoklis var mainīties); dāmām noderēs tāds retums kā apgaismojams spogulītis vadītāja pusē. Tehnika - auto nav no žiperīgajiem, bet, ņemot vērā ātruma ierobežojumus un Rīgas satiksmi, ikdienas braukšanai vairāk nevajag; automātiskā kārba strādā labi, bez lēcieniem un kick down arī šad tad izglābj, bet varēja Toyota jau arī ko labāku par 4 ātrumu robotizēto kārbu ielikt; manuālais režīms ir tikai nosacīti manuālais. Esmu dzirdējis sliktas atsauksmes par stūres iekārtu un tās neatsaucību, man nav nekādu iebildumu. Drošības elektronika (ABS, EBD, TRC un citi zvēri) palīdz slidenos laika apstākļos nekļūdīties. Tos var arī atslēgt, lai padarītu braucienu azartiskāku, bet tas jādara ikreiz, kad iedarbiniet auto. Nesaprotu - kam vajag divzonu klimata kontroli; kāpēc nevar atvērt logus, kad aizdedze atslēgta un atslēga vēl nav izņemta; kāpēc pulksteni var redzēt tikai tad, ja ieslēgta aizdedze un datums nekur nav atrodams.
Helmuts Knopkens, 08/12/2008
Pozitīvs: ļoti kvalitatīvs salons nav daudz plastmasas kaut gan AVENSIS 1 salons vizuāli bija drusku labāks, daudz vietas it visam Patīkami un labi braukt ir jūtama drošības sajūta uz ceļa un arī nelūst. Pieņemama ir arī tās cena. Manam auto ir arī sensori un GPS, tas viss kopā dod omulīgumu un ērtību atrodoties un braucot ar šo auto. Nepatīk: Nu uz copi vai sēņot ar viņu neaizbrauksi - ļoti zems, diezgan mīksta piekare, 3-4 cilvēki salonā - jāsāk domāt, kur var braukt kur nevar. Tāpat parkojoties ir viegli sabojāt priekšējo bamperu, nevar saprast vai bampers par zemu vai apmale par augstu, tāpēc izvēlējos sensorus. Kopumā mašina ir ļoti laba savā klasē un par labu cenu.
janis dabols-freijs, 08/12/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Peugeot 508 nebūt nav klases līderis, tomēr tam ir daudz pozitīvo īpašību. …
Auto tests
Avensis nav auto, par ko varētu sapņot, taču tam ir grūti kaut ko pārmest. Izvēlies pareizo modifikāciju un tu iegūsi nevainojamu transportlīdzekli ikdienas lietām. …
Auto tests
Volkswagen Passat ir elegants, ietilpīgs ģimenes auto ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem - Audi, BMW un Mercedes-Benz. …
Auto tests
Opel Insignia piedāvā pievilcīgu cenu un lietošanas izmaksas, taču lielākajai daļai konkurentu ir labāks līdzsvars starp gaitas komfortu un vadāmību, kā arī noturīgāka tālākpārdošanas vērtība …