Pāris komentāru par 2013.gada Avensis sedanu, dīzeli ar automātu.
Patīkams auto, daudz vietas salonā, aizmugurējos sēdekļos ērta sēdēšana līdzenās grīdas dēļ, visai daudz vietas kājām, brīvi sasēžas 3 pieaugušie. Priekšā tāpat komfortabli, bet vadītāja sēdeklim piemīt Toyota raksturīgā ierobežotās sēdekļa augstuma regulēšanas iespējas (man, piemēram, gribētos iesēsties "dziļāk").
Salona apdare izskatās "plastmasīga", bet patiesībā izmantoti mīksti materiāli, kas vieš cerību arī ilgtermiņā.
Linea Sol komplektācijā viss nepieciešamais, klimats, kruīze, lietus sensors utt. Patīkami! Neierasti Toyota - konkrētajā komplektācijā atpakaļskata kamera ar lielo touch screen ekrānu komplektā ar ļoti labu stereosistēmu. Respect japāņiem! Beidzot :)
Viens mīnuss lieliskajai opcijai - akrānā nav nekādu norādošo trajektorijas līniju, vienkārši parasts attēls. Ar laiku gan pie tā pierod.
Braukšanas sajūtas. Dīzelis patīkami "murrā" gan tukšgaitā, gan arī gaitā. Jaudas šim auto nudien pietiekoši, automāts strādā lieliski (maigi). Gāzes pedāli ieminot grīdā, kick down nostrādā pārliecinoši, paātrinājums labs. Auto, kas nerosina uz agresīvu braukšanu, bet gan komfortablu un visai klusu (nopakots nudien teicami) braukšanu.
Par degvielas ekonomiju. Japāņi nevar lepoties ar ekonomiskiem dīzeļiem, salīdzinot ar vāciešiem, piemēram. Pirmās bākas, saprotams, nav īpaši ekonomiska braukšana. Pēc kādas 3.bākas pilsētas (80%) satiksmē - 7,5l/100 km. Ārpus pilsētas - ~ 6l / 100 km.
Iesakāms auto!
Kristaps Gulbis, 17/06/2013