Testa brauciens
Volvo S60 Cross Country: testa brauciens
Bezceļu sedans? Nav viegli uzreiz saprast, kam būtu nepieciešams šāds Volvo modelis, var tikai minēt, ka …
No pieciem Volvo V40 dzinējiem mēs izmēģinājām trīs. D4 ir diezgan spēcīgs, taču automātiskā pārnesumkārba jūtami iegrožo tā dinamiku. Pat nedaudz uzspiežot gāzes pedāli, tā pārslēdzas uz zemākiem pārnesumiem, ceļot dzinēja apgriezienus, nevis ļaujot griezes momentam darīt savu darbu. D2 dzinējs nav tik jaudīgs, taču turot dzinēja apgriezienus virs 1700, tas būs ideāli piemērots ikdienas braukšanai. T4 dzinējiem nav tik liels griezes moments kā dīzeļiem, taču pie augstiem apgriezieniem jauda ir pietiekama.
Bez standarta balstiekārtas V40 pircējiem pieejama arī sporta piekare, taču mēs to neiesakām, jo gaita kļūst jūtami cietāka. Mūsu izmēģinātajiem auto bija 18 collu vieglmetāla diski (papildaprīkojums), taču pastāv aizdomas, ka auto gaita ar 17 collu diskiem būtu labāka. Taču ir arī labas ziņas - V40 līkumos turas stabili, arī uz šosejas tas uzvedas labi. Stūre ir precīza, taču tās reakcija verēja būt konkrētāka.
D4 dzinēja vibrācija ir jūtama caur pedāļiem, pie zemas dzinēja temperatūras tas ir paskaļš, taču iesilstot, kļūst vienmērīgs un kluss. D2 un T4 dzinēji ir arī ir samērā klusi, tāpēc V40 lielākā problēma ir ceļa trokšņi, braucot pa raupju asfaltu.
€
Testa brauciens
Bezceļu sedans? Nav viegli uzreiz saprast, kam būtu nepieciešams šāds Volvo modelis, var tikai minēt, ka …
Testa brauciens
Pamēģini domās atgriezties 2002.gadā – Džeimsu Bondu …
Testa brauciens
Volvo ražo ģimenes auto kopš 1927.gada, …
Testa brauciens
Brīžiem paliek žēl mārketinga cilvēku, kuriem …
Testa brauciens
Volvo īpašniekiem jēdziens D5 nav svešs - ekonomiskais dīzeļdzinējs allaž …
Testa brauciens
Volvo bija uz pareizā ceļa jau ar savu pirmo apvidus auto – XC90, un tagad uzņēmumam izdevies sasniegt brīnišķīgu rezultātu ar …
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
BMW 1.sērija hečbeks |
€ 23 950 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Lexus CT 200h hečbeks |
€ 27 390 |
|
||
Mazda 3 hečbeks |
€ 15 940 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 15 200 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Toyota Auris hečbeks |
€ 15 240 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 710 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Šis ir labs auto, kam ir izcili zemas lietošanas izmaksas, taču konkurenci šajā segmentā tam rada citi, vēl labāki auto. Tas ir ietilpīgs, tam ir laba cena, bet tas nav tik iekārojams, kā šīs klases līderi. …
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …
Auto tests
Opel Astra ir labs ģimenes hečbeks, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …
Auto tests
Galīgo spriedumu mēs paziņosim tad, kad būsim izmēģinājuši V40 ar standarta izmēra riepām, taču ir vairākas pazīmes, ka šis auto varētu būt viens no savas klases līderiem. …