Auto tests

Mazda
CX-3
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Dinamisks, drošs, ērts, Reālais vidējais degvielas patēriņš līdz 20000 km ir 8.0 litri/100km, cenšoties braukt ekonomiski
Mārtiņš Šics, 12/07/2015
Mazlietots 2010.g. ar 43k km nobraukumu 2,4D5 AWD ar manualo parnesumkarbu. Esmu noripinajis jau 10k km un ar katru nobraukto kilometru patik sis auto arvien vairak un labak. Lidz sim braucu ar Golf 4, Laguna 2, bet sis auto ir super un ieprieksejie abi uz Volvo fona ir miskastes. Kaut ari esmu BMW fans (velejos X3), tomer beigas nopirku Volvo, jo gimenei ir vajadzigs loti dross auto. Pa autobani iet labi, uz 180 brivi, bet atrak par 190km/h neiet, ierobezots... Salona ietilpiba, laba bet lidz galam neapmierina, jo bernu sedeklisi (abi aizmugure) aiznem daudz vietas aizmugure un prasas vel lielaka aizmugure. Bagaznieka ietilpiba apmierina labi, rati lien bez problemam. Degvielas paterins videji agresivi braucot ap 8,5l turas, no Rigas lidz Frankfurtei pie Mainas paterins bija 6,6l/100km. Rezumejot visu - nakamo pirksu jaunu no salona Volvo XC 60
Kārlis Doze, 13/11/2013
Pozitīvākā auto īpašība ir tā izskats. Elegants un sportisks. Pakaļējo lukturu dizaina dēļ uz auto labāk skatīties no aizmugures. No priekšas arī nav nekādas vainas, taču no aizmugures labāk. Auto ir ar automātisko pārnesumkārbu. Diemžēl šī kārba iznīcina visu sportiskumu, jo domā lēni. Elektroniskais gāzes pedālis arī ir bremzēts. Straujus manevrus labāk neveikt, jo pēc gāzes pedāļa straujas piespiešanas nekas nenotiek uzreiz. Ir pauze, kamēr kārba saprot, ka vadītājs tiešām ir vēlējies strauji paātrināties, un nevis nejauši nospiedis pedāli. Un šī pauze kādas trīs reizes ir gandrīz dārgi maksājusi. Piebraucot pie krustojuma, piebremzējot un neapstājoties izbraucot uz galvenā ceļa ir problēmas, jo kārba tur augstāko iespējamo pārnesumu un pārslēdzas uz leju nelabprāt. Redzu, ka var mierīgi paspēt izbraukt uz galvenā ceļa, spiežu gāzi un saprotu ka labāk būtu bijis apstāties un palaist garām braucošo auto. Ja startē no miera stāvokļa, tad problēmu nav. Vidējais degvielas patēriņš turas ap 9.3 l/100km. Uz šosejas ap 8. Ļoti laba skaņas izolācija. Ļoti gara priekšējā pārkare. Pat nelielā bezceļā ar mainīgu reljefu ar šo auto nav ko darīt. Kopsavilkums: Komfortabls, kvalitatīvs auto nosvērtiem un nesteidzīgiem cilvēkiem.
Andis Sils, 04/08/2010
Patīkama, viegla vadāmība, "viegla" stūre, patīkama sajūta uz ceļa. Pirmo reizi braucu ar "automātu", tāpēc, iespējams, nevarēju "noķert īsto kaifu". Viens man ir skaidrs, es vēlos šo auto, bet ar manuālo ātrumkārbu. Ļoti kvalitatīvas gaismas, ērti sēdekļi, vadības pogas mazliet radīja problēmas, bet tas bija ātri pārejošas neērtības. Es iesaku!
Ints Eidiņš, 18/11/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …