Ferrari krīze neesot skārusi. Tiešām?
Ferrari neatzīst krīzes ietekmi
Plāno atlaist darbiniekus
Gandrīz uz mēnesi slēgs Maranello rūpnīcu

Ferrari kategoriski atsakās atzīt, ka kompānija kļuvusi par globālās ekonomiskās krīzes upuri, lai gan tā plāno samazināt darbinieku skaitu par 10 procentiem.
Itāļu supermašīnu ražotāja pārdošanas apjomi kritušies no gandrīz 600 automašīnām mēnesī līdz 92 automašīnām novembrī. Tāpēc Ferrari risina sarunas ar Itālijas arodbiedrībām par iespēju samazināt darbinieku skaitu.
Vienlaikus – pirmoreiz – uz 20 dienām tiks slēgta Maranello rūpnīca, kas tiekot darīts, lai automašīnu krājumi nesasniegtu pārāk lielus apmērus. Ferrari, kas izcīnīja F1 Konstruktoru kausu, joprojām ir viens no iekārojamākajiem zīmoliem, pēc kura ražotajiem, dārgajiem un ekskluzīvajiem auto ir jāgaida rindā apmēram divi gadi. Tomēr problemātiski kļuvuši vairāki Ferrari tirgotāji, īpaši Lielbritānijā, kuriem radušies automašīnu uzkrājumi.
Vēl oktobrī Parīzes autošovā Ferrari vadītājs Luka di Montedzemolo runāja
par tādiem ražošanas mērķiem, kā 10 tūkstošu auto 2010.gadā. Šībrīža kontekstā
tas izskatās vairāk nekā optimistiski.
Lasi vairāk par Ferrari
Lasi Ferrari testus
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...