Citroen DS: zīmola atdzimšana
Citroen laiž klajā jaunu modeļu sēriju
Pretendēs uz lielāku iekārojamību
Cels zīmola prestižu un kvalitāti

Citroen nākuši klajā ar plānu radīt virkni nišas produktu, lai pievērstu sev uzmanību un iekarotu pircēju interesi par šo franču zīmolu. Jaunā modeļu sērija tiks dēvēta par Citroen DS, kur DS nozīmē Distinctive Series.
Plāna īstenošana sāksies jau nākammēnes Ženēvas autošovā, kur tiks prezentēts Mini Clubman izmēru cienīgs transportlīdzeklis Citroen DS Inside. Citroen uzskata, ka DS vārda izmantošana (1955.gadā tika laists klajā tāda paša nosaukuma sedans) nebūs veltīga – tā esot „stratēģija retumu radīšanai starp masām”.
Jaunie Citroen DS modeļi tiks pozicionēti mazliet virs tipiskajiem Citroen ražojumiem, kuru tapšana turpināsies bez izmaiņām. Tomēr DS simbolizēs „labāko, ko Citroen spēj piedāvāt”, spodrinot nedaudz apsūbējušo zīmola imidžu. Kompānijas iekšienē DS plānu pat redz kā zīmola atdzimšanu un jaunu korporatīvās identitātes sākumu.
Plānots, ka šīs izmaiņas notiks roku rokā ar kvalitātes standartu uzlabojumiem pilnīgi visos Citroen modeļos.
Lasi vairāk par CitroenKarstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...