Cadillac gatavojas atgriezties Eiropā
Cadillac dibinās Eiropas atzaru
Piedāvās jaunākos modeļus
Pagaidām tikai ar benzīna dzinējiem

Pēc General Motors rūgtās pieredzes ar Nīderlandes kompāniju Kroymans, kas izplatīja Cadillac markas automašīnas Eiropā līdz brīdim, kad pērn paziņoja par bankrotu, amerikāņu koncerns tomēr nolēmis nepadoties un gatavojas veikt vēl vienu ofensīvu „vecajā kontinentā”.
General Motors nolūks ir īstenot uzbrukumu ar mērķi izcīnīt tirgus daļu Premium segmentā, kur Eiropā valda ļoti sīva konkurence. Šī mērķa labā tiks izveidota organizācija Cadillac Europe, kas importēs, izplatīs un popularizēs īpašu modeļu izlasi, kas piemēroti Eiropas tirgus prasībām un normatīviem.
„Eiropa mums ir ļoti svarīgs tirgus”, skaidro Cadillac vadītājs Braiens Nesbits. Pagaidām gan Eiropā vēl dzīvā atmiņā ir BLS sedani, kas tika veidoti uz Saab 9-3 bāzes (kas savukārt bija spēcīgi iedvesmojies no Opel Vectra) un Cadillac Escalade ar 6,2 litru V8 motoru.
Taču jau nākamnedēļ Ženēvas autošovā Cadillac gatavojas vizualizēt savu redzējumu par zīmola nākotni Eiropā, piedāvājot apskatei savus jaunākos ražojumus – CTS Coupe, CTS Sport Wagon, 556 zirgspēku CTS-V, SRX krosoveru un Escalade ar hibrīddzinēju.
Par Cadillac plāniem piedāvāt dīzeļdzinējus un maza tilpuma benzīna dzinējus informācijas pagaidām nav.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...