Pirmie iespaidi: Volkswagen Passat 2,0 TDI BlueMotion
Whatcar.lv iemēģina jauno VW Passat
140 ZS 2,0 litru dīzeļdzinējs
Klusāks un ekonomiskāks

Kad pērn rudenī Parīzes auto izstādē (un neilgi pēc tam arī Latvijā) tika prezentēts jaunais Volkswagen Passsat, īpaša uzmanība tika pievērsta savdabīgam aprīkojuma elementam – pabāžot kāju zem auto aizmugures, attaisās bagāžnieks.
Diemžēl, automašīnai, ar ko Whatcar.lv devās testa braucienā, šādas funkcijas aprīkojumā nebija, liekot krietni palauzīt galvu – ar ko tad šis, septītās paaudzes Passat, atšķiras no līdzšinējā modeļa?
Volkswagen to sauc par jauno Passat, taču tas nenozīmē, ka tas ir pilnīgi jauns auto. Līdzīgi, kā ar pēdējās paaudzes Golf, arī šis, miljoniem auto pircēju iecienītais modelis nepiedāvā neko revolucionāri šokējošu, lai arī virsbūve ir pilnībā nomainīta un viss, kas bija uzlabojams līdzšinējā modelī – uzlabots.
Dzinējs, gaita un vadāmība
Whatcar.lv
testa auto bija Passat ar Highline aprīkojumu un 140 ZS turbodīzeli, kas
savienots ar DSG automātisko transmisiju. Lai arī agregāts ir jau pazīstams,
tas ir vēl klusāks un ekonomiskāks. Maršrutā Rīgas centrs – Jūrmala vidējais
degvielas patēriņš bija 6,5 litri uz 100 km.
Volkswagen apgalvo, ka ir nopietni pastrādājuši pie Passat piekares, un mums nav pamata to apšaubīt. Pat diezgan nelīdzens bruģis (kā piemēram, Krišjāņa Barona ielā, posmā no Pērnavas līdz Tallinas ielai) nespēj traucēt mieru salonā – nelīdzenais ceļa segums tiek lieliski absorbēts, nemaz nerunājot par to, ka salonā varētu būt dzirdami kādi nepatīkami trokšņi virs pieļaujamā līmeņa. Uz ceļa tas turas tikpat pārliecinoši, kā līdz šim, arī vadāmības ziņā par Passat neko jaunu nevaram pavēstīt.
Komforts
Šķiet,
Volkswagen nav izniekojuši pieredzi, kas gūta ar Phaeton luksusa auto – Passat
atstāj nobrieduša, nopietna transportlīdzekļa iespaidu, kura interjers, lai arī
nekas kliedzoši jauns, ir gana elegants un kvalitatīvs.
Aprīkojumā pieejama gan sistēma, kas raugās, vai vadītājs nav pārāk noguris (kā E-Klases Mercedes), gan sistēma, kas palīdz novietot auto stāvvietā. Protams, jau minētais „bagāžnieka sensors”, gan ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas neļauj auto ietriekties objektos, kas atrodas tā ceļā.
Interjera komforta jomā, lai arī auto ir par dažiem milimetriem garāks, nekas radikāls nav izmainījies. Vietas nav kļuvis jūtami vairāk un auto joprojām labāk jutīsies četri, nevis pieci pieaugušie.
Spriedums
Septītās paaudzes Passat nepiedāvā nekādus pārsteigumus, taču lielākajai daļai šī auto pircēju tādi arī nav vajadzīgi. Tas ir kluss, ekonomisks un komfortabls, turklāt labi turas uz ceļa. Ideāls transportlīdzeklis tiem, kam interese par braukšanu aprobežojas vien ar ģimenes vai darba pienākumu pildīšanu.
Jums patiks: degvielas ekonomija, elegantāka āriene, plašākas aprīkojuma iespējas
Jums
nepatiks: interjerā praktiski nekas nav mainījies, salīdzinot ar līdzšinējo Passat
Lasi izvērstu VW Passat testu, salīdzini cenas un aprīkojumu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...