Ziņas

Toyota ražošana Eiropā atsākas ar pilnu jaudu

Detaļu ražošanas problēmas atrisinātas
Toyota Eiropas ražotnes var atsākt darbu
1.jūnijā Toyota ražošana Eiropā atsākas ar pilnu jaudu

Toyota Motor Europe (TME) šodien paziņoja, ka Japānas piegādātāji ir atrisinājuši detaļu ražošanas problēmas un ražošanas apjoms Eiropā jūnijā atgriezīsies tādā līmenī, kāds tas bija pirms postošās zemestrīces, kas lika vairākiem Japānas autoražotājiem apturēt darbu.

„Lai gan šī katastrofa nopietni ietekmēja Japānas ekonomiku un Toyota darbību, mēs esam apņēmības pilni to pārvarēt. Eiropā mums ir lielisks produktu klāsts un spēcīgs pieprasījums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai panāktu un pārspētu mūsu pagājušā gada pārdošanas apjomu. Es uzskatu, ka darbs apgrozījuma, peļņas un tirgus daļas palielināšanā ir vislabākais veids, kā palīdzēt Japānai atgūties no šīs nelaimes," skaidro Didjē Leruā, Toyota Motor Europe vadītājs.

Pēc ierastā ražošanas tempa atjaunošanās un Toyota Motor Corporation pagājušās nedēļas paziņojuma par to, ka ražošana Japānā pieaug ātrāk nekā cerēts, Toyota klienti drīz var rēķināties ar normālu pasūtījumu gaidīšanas laiku Eiropā un Japānā ražotajiem automobiļiem.

1. jūnijā ar ierasto ražošanas jaudu atsāks strādāt šādas rūpnīcas: Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK, Bērnastonā, Dārbišīrā, kur ražo Avensis, Auris un Auris HSD, un Dīsaidā, Flintšīrā, kur ražo dzinējus), Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT, kur ražo Auris un Verso) un Toyota Motor Industries Poland (TMIP, kur ražo dzinējus). Toyota Motor Manufacturing France (TMMF, kur ražo Yaris) par pāreju uz ražošanu ar pilnu jaudu paziņoja jau 16. maijā. TME bija uz laiku mainījusi ražošanas apjomu aprīļa beigās un maijā.

2010. gadā Toyota Motor Europe pārdeva 803 311 Toyota un Lexus automobiļus un 2011. gadā plāno šo rādītāju pārspēt.

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota C-HR

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Toyota C-HR ir labs aprīkojums, ar to ir patīkami braukt, turklāt hibrīdversija ir ļoti ekonomiska. Žēl vienīgi, ka aizmugures sēdekļos un bagāžas nodalījumā nav vairāk vietas