Video ziņas

Toyota cenšas sasmīdināt Prius pircējus

Toyota aicina pasmaidīt
Neierasta Prius reklāma
Skaties video!

Japānas autoražotājs Toyota beidzot ir pārkāpis līdzšinējās „sarkanās līnijas” un kļuvis inovatīvs ne vien hibrīdtehnoloģiju attīstīšanā, bet arī to reklamēšanā.

Neapšaubāmi veiksmīgākais un ekonomiskākais modelis Toyota klāstā ir Prius, taču to jau zin teju ne visa pasaule. Tāpēc, piemēram, ASV, kur Prius ir šī segmenta tirgus līderis, Toyota atļāvušies kļūt nenopietni, reklamējot nevis Prius degvielas ekonomiju, bet gan – dzīvesstilu.

Par modeli izraudzīts NBA spēlētājs Stīvs Nešs, kurš klipā stāsta, cik nopietni viņš trenējas un cik konkurētspējīgs viņš ir.

Taču klipa finālā viņš to uzsver, cīnoties ar gados vecāku sievieti par vietu autostāvvietā. Skaties video!


What Car? TV: Toyota cenšas sasmīdināt Prius pircējus

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Saistītie raksti

Auto tests

Toyota C-HR

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

Toyota C-HR ir labs aprīkojums, ar to ir patīkami braukt, turklāt hibrīdversija ir ļoti ekonomiska. Žēl vienīgi, ka aizmugures sēdekļos un bagāžas nodalījumā nav vairāk vietas