Izmēģināts: Maserati GranCabrio
Whatcar.lv izmēģina Maserati GranCabrio
440 ZS 4,7 litru V8 dzinējs
Cena, sākot no 139 000 eiro

Maserati mūsu platuma grādos nav bieža parādība, taču vēl retāka ir iespēja pārbaudīt šīs markas spēkratu uzvedību pa Latvijas ceļiem – taču, pateicoties dīlerim Modena Motors, mums šāda iespēja radās. Lieki piebilst, ka mēs to labprāt izmantojām.
Dizains
Maserati GranCabrio ir tas pats GranTurismo, tikai ar nolaižamu audekla jumtu. Taču, atšķirībā no kupejas, kas pieejama ar dažādām dzinēju un pārnesumkārbu kombinācijām, kabriolets pieejams tikai ar 4,7 litru V8 dzinēju un automātisko pārnesumkārbu.
Ar savu 440
zirgspēku (Sport modifikācijā – 450 ZS) spēkstaciju, tas ir viens no retajiem
šāda kalibra auto, kas ierindojas četrvietīgu kabrioletu kategorijā. Tiešu
konkurentu tam ir maz, varbūt cenā lētākais BMW 650i vai dārgākais Bentley
Continental GTC būtu pirmie piemēri, ar ko, iespējams, to varētu salīdzināt.
Lai arī
minēto auto starpā ir daudzas atšķirības, plusi un mīnusi, Maserati GranCabrio
noteikti ir galvastiesu pārāks stila ziņā. Izskatam ir nozīme, jo īpaši, ja tas
ir kabriolets un GranCabrio šajā jomā „rullē”.
Interjers ir cenai atbilstošs – viss ir kārtīgi nostrādāts, izmantojot augstvērtīgus materiālus. Pogām un slēdžiem nav, kur piesieties. Ergonomiski viss ir kārtībā un vieta atradīsies četriem cilvēkiem, ar nosacījumu, ka augumā raženākie sēdēs priekšējos sēdekļos.
Uz ceļa
Kopējais iespaids ir labs, jo īpaši, ja asfalts ir līdzens. Tomēr, ja uz asfalta parādās dažāda izmēra ielāpi, kas Latvijas ceļiem ir tipiski, GranCabrio uzvedas kā jebkurš cits auto ar sportiski orientētu piekari – asāki ceļa negludumi kļūst jūtami un pat ieregulējamais komforta režīms tos pilnībā neapslāpē. Tikmēr stūre ir ļoti informatīva un precīza, tāpēc uz līdzena asfalta Maserati vadīšana ir patiesa bauda.
4,7 litru V8
dzinējs, kas savienots ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, nodrošina labu
paātrinājumu un zibenīgu reakciju, ja nepieciešams strauji veikt apdzīšanas
manevru. Tomēr viss ir tik labi līdzsvarots, ka auto pat šķiet lēnāks, nekā tas
patiesībā ir.
To gan var kompensēt, nospiežot pogu „Sport” un ļaujot vaļu izpūtēja akustiskajam pavadījumam, kas atgādina: „Hei, tu tūlīt nopelnīsi vismaz 2 soda punktus”.
Spriedums
Ja tev patīk
Maserati GranCabrio izskats un tev ir atlikti 140 tūkstoši eiro, mēs negribētu
stāties ceļā, atturot no šī auto iegādes. Ne jau tāpēc, ka tam nav mīnusu, bet
tāpēc, ka tam patiešām nav daudz konkurentu, ņemot vērā gan zīmola pievilcību,
gan cenu.
Tev nepatiks: startēt pie luksofora līdzās BMW 650i kabrioletam
Lasi izvērstu Maserati GranCabrio testu, salīdzini cenas un aprīkojumu
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...