Testa brauciens

Testa brauciens: Nissan Micra DIG-S

Whatcar.lv izmēģina jauno Nissan Micra
1,2 litru kompresordzinējs ar 98 ZS
Pārdošanā tagad

Raugoties uz Nissan Micra, nostiprinās pārliecība, ka teju katrs jaunais kompānijas modelis ir no sava plaukta. Kamēr lielākā daļa citu ražotāju cenšas savas produkcijas dizainam piešķirt vienotu seju, Nissan tas neuztrauc.

Un lūk, Micra ir tipisks piemērs. Jaunākās paaudzes modeļa dizainā nav pat atblāzma no iepriekšējās paaudzes Micra, nemaz nerunājot par saikni ar Juke, Murano vai Qashqai. Tomēr jāatzīst, ka līdzīgi kā iepriekšējās paaudzes Micra, arī šis vairāk izskatās pēc „sieviešu auto”.  

Dinamika

Whatcar.lv devās izbraucienā ar Nissan Micra DIG-S, hroma apdares elementiem rotāto modeļa modifikāciju paletes flagmani. Zem motora pārsega tam atrodas visnotaļ žiperīgs kompresordzinējs, kas par spīti savam necilajam 1,2 litru tilpumam attīsta šī pilsētas auto izmēriem respektablus 98 ZS. Nissan to pozicionē nevis kā "spridzekli", bet gan kā ekonomisku dīzeļversijas alternatīvu, kas ir ātrāka un maksā mazāk.

Uz papīra tas izklausās OK, arī reālajā dzīvē auto dinamika ir vērā ņemama, lai arī maksimālais griezes moments iestājas vien pie 4400 apgriezieniem minūtē. Tas nozīmē, ka, lai izbaudītu kompresordzinēja sniegtās priekšrocības, jātur augsts apgriezienu līmenis, bet tas savukārt nelabvēlīgi ietekmē degvielas patēriņu.

Testa brauciena laikā mums tā arī neizdevās auto vidējo degvielas patēriņu iekļaut ražotāja norādīto 4,3 l/100 km robežās.  5-6 litri uz 100 km būs reālistiskāks cipars, bet, kārtīgāk uzspiežot – virs 6 litriem uz 100 km.

Vēl viens mīnuss ir – manuālā pārnesumkārba. Pārnesumu maiņa ir neticami vaļīga, ātrumkloķis robā turas nepārliecinoši, kas liekas gluži vai aizdomīgi, ņemot vērā citu Nissan modeļu kvalitāti.

Aprīkojums, praktiskums

Kopumā DIG-S interjers ir tāds pats kā standarta Micra, ja neskaita displeju, kas skaita, cik daudz CO2 ir izdevies neizgāzt atmosfērā, pateicoties dzinēja start/stop sistēmai. To var arī atslēgt.

Whatcar.lv rīcībā bija vislabāk aprīkotais Micra variants, ar skārienjūtīgo Nissan Connect infosistēmu, kas ietver navigācijas ierīci, Bluetooth savietojamību un dažādu automašīnas funkciju kontroli. 

Piepīpētāja ligzda gan nebija atrodama, kas ir dīvaini, jo, lai arī smēķēt ir kaitīgi, ne visiem tālruņi ir uzlādējami , izmantojot USB pieslēgvietu.

Lai arī priekšējais panelis izskatās visnotaļ ciešams un kvalitatīvs, kopumā Micra interjers nevelk uz labu atzīmi. Stūres kolonnai ir regulējams tikai leņķis, arī sēdekļa regulējums ir ierobežots, kā rezultātā nākas secināt, ka šis auto nav piemērots cilvēkiem, kuru augums ir virs 180 cm.

Pat augumā mazākiem cilvēkiem būs ērti tikai priekšā – aizmugures sēdvietas ir ļoti kompaktas. To pašu var teikt par bagāžas nodalījumu – tas ir šai klasei adekvāts, bet ne vairāk.

Spriedums

Nissan Micra DIG-S ir nevainīgs izskats un atliek secināt, ka šis auto galvenokārt interesēs dāmām, kas pārsvarā pārvietojas pa pilsētu un laiku pa laikam plāno „iet garām visiem BMW”. Jebkurā gadījumā, Micra DIG-S daudz ēst neprasa - ja patīk, jāņem, jo lietošanas izmaksas būs minimālas.

Tomēr, ja salīdzina ar citiem mūsdienu mazauto, Micra nebūt nešķiet solis uz priekšu.

Tāpēc, ņemot vērā auto salīdzinoši augsto cenu, iesakām apsvērt arī VW Polo 1,2 TSI, Ford Fiesta vai Chevrolet Aveo.

Jums patiks: dinamika

Jums nepatiks: par šo cenu var vēlēties ko labāku


Lasi detalizētu jaunā Nissan Micra testu, salīdzini modifikācijas, cenas un aprīkojumu!


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...