Jaunais Opel Insignia ir klāt
Opel Insignia feislifts
Jauna izklaides un informācijas sistēma
Virkne vizuālu un šasijas uzlabojumu

Opel modeļu ofensīva dodas nākamajā līmenī – klajā nācis Insignia feislifts, kurš savu pasaules pirmizrādi piedzīvos Frankfurtes auto izstādē, septembrī.
Opel modeļu paletes flagmanis ieguvis jaunu lukturu optiku un citus vizyuālus uzlabojumus, kamēr daudzie šasijas uzlabojumi domāti, lai nodrošinātu augstāku gaitas komforta līmeni.
Tagad Insignia ir pieejama arī pilnībā jaunas paaudzes informācijas un izklaides sistēma ar skārienjūtīgu ekrānu, kas automobilī ļauj integrēt daudz dažādu viedtālruņa funkciju.
Tāpat kā līdz šim, Insignia būs pieejams četrdurvju, piecdurvju un Sports Tourer variantos. Cena būs sākot no 24 325 eiro.
Jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēma
Jaunā informācijas un izklaides sistēma Insignia modelī var tikt kontrolēta ar astoņu collu krāsainā skārienjutīgā displeja palīdzību. Caur izvēlni vadītājs ar pogas, skārienjutīgā ekrāna, balss kontroles vai jaunās skārienjutīgās virsmas palīdzību var piekļūt visām funkcijām un apakšizvēlnēm kā, piemēram, radio stacijas, dziesmu nosaukumi, savienojums ar viedtālruni vai 3D navigācijas kartes.
Informācijas un izklaides sistēma var tikt pielāgota – iespēja saglabāt līdz pat 60 personīgi iecienītajām funkcijām (piemēram, dziesmu atskaņošanas saraksti, tālruņa kontakti, navigācijas adreses).
Papildus tam, Insignia informācijas un izklaides sistēmu var pārvaldīt arī ar stūres kontroles rīkiem vai ar balss komandu palīdzību.
Jaunākās paaudzes dīzeļdegvielas turbodzinējs un SIDI Turbo benzīnmotors
Opel inženieri ir veikuši vairākus šasijas, amortizatoru, stabilizatoru un stūres iekārtas uzlabojumus, tādējādi samazinot trokšņu un vibrācijas līmeni un vēl vairāk paaugstinot komfortu.
Jaunais Opel Insignia piedāvā iespēju izvēlēties starp trim dzinēju variantiem: benzīna, dīzeļdegvielas un LPG (sašķidrinātā gāze) un to jauda variē no 81 kW/110 ZS līdz 239 kW/325 ZS.
Dīzeļdzinēju klāsta vadošā vienība ir 143 kW/195 ZS 2,0 BiTurbo CDTI. Augstās veiktspējas dīzeļdzinējs, kura sekvenciālā divpakāpju turbokompresoru darbība ļauj panākt iespaidīgu 400 Nm griezes momentu, izceļas ar ātru reaģēšanu un izcilu jaudu plašā apgriezienu amplitūdā.
Ievērojamākie benzīna motoru klāsta pārstāvji ir divi tiešās iesmidzināšanas turbodzinēji: 2,0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection jeb dzirksteļaizdedzes tiešā iesmidzināšana) Turbo ar 184 kW/250 ZS un 400 Nm maksimālo griezes momentu, kā arī jaunākās paaudzes1,6 SIDI Turbo ar 125 kW/170 ZS un 260 Nm (līdz pat 280 Nm ar overboost).
Tos iespējams apvienot ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un Start/Stop funkciju vai arī ar jauno zemas berzes sešpakāpju automātisko transmisiju. 2,0 litru SIDI Turbo ir pieejams ne tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, bet arī ar pilnpiedziņu.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...