Pirmie iespaidi: Audi A3 sedans
Izmēģinam mazāko Audi sedanu
Ražots Ungārijā
Pārdošanā tagad

Audi A3 sedans ir jaunā parauga kompaktās biznesa klases pārstāvis, kas izlīdzina robežu starp premium līmeņa ģimenes hečbekiem un tradicionālajiem biznesa klases sedaniem. Tas maksā vairāk, nekā Audi A3 Sportback, uz kura bāzes tas veidots, taču tas ir lētāks, nekā lielāki sedani, piemēram Audi A4 vai BMW 3.sērija.
Motoru klāstā ir 140 ZS 1,4 litru benzīna turbodzinējs, kā arī 180 ZS 1,8 litru benzīna turbodzinējs. Dīzeļdzinēju piekritējiem pieejams 150 ZS 2,0 litru tilpuma motors, bet vēlāk modifikāciju klāstu papildinās arī 1,6 litru dīzelis.
Gaitas īpašības, dinamika
Atšķirībā no A3 Sportback, jaunais A3 „limuzīns”, kā to dēvē Audi, jau bāzes versijā ir pieejams ar sporta balstiekārtu. Uz Latvijas ceļiem tā varbūt nav tā labākā izvēle, īpaši ar 18 collu riteņu diskiem, taču labā ziņa ir tā, ka aprīkojumā var izvēlēties arī Comfort balstiekārtu, kas A3 sedana gaitu padara daudz vienmērīgāku.
Neatkarīgi no izvēlētā braukšanas režīma auto precīzi maina kustības virzienu un pārliecinoši turas uz ceļa asākos pagriezienos. Taču sportiskas braukšanas piekritējiem vēlams izvēlēties Dynamic režīmu (standarta aprīkojumā iekļautajā Drive Select sistēmā), kas šīs īpašības padara vēl izteiktākas, arī akseleratora reakcija ir vēl asāka.
Šajā testa braucienā izmantotajam Audi A3 sedanam zem motora
pārsega bija 1,4 litru benzīna turbodzinējs, kas automātiski atslēdz divus no
četriem cilindriem, ja auto pārvietojas vienmērīgā ātrumā. Šī pāreja ir
praktiski nemanāma, turklāt auto nebūt nešķiet gauss, nedz arī skaļš. Tas liek uzdot jautājumu - vai tiešām ir vērts maksāt vairāk par 1,8 litru TSI?

Interjers, praktiskums
A3 sedans ir par 15cm garāks, nekā Sportback un tas ļāvis palielināt bagāžas nodalījuma ietilpību par 45 litriem (līdz 425 litriem). Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt, paverot iespēju pārvadāt lielāka izmēra priekšmetus.
Attālums starp priekšējiem un aizmugurējiem sēdekļiem ir
tāds pats kā A3 Sportback, tas nozīmē, ka vietas pasažieriem ir apmēram tikpat.
Četri pieaugušie šajā auto jutīsies ērtāk, nekā Mercedes-Benz CLA.

Interjera apdares materiāli un montāžas kvalitāte neatpaliek no augstajiem standartiem, kādi tiek ievēroti visos Audi modeļos, arī komforta aprīkojuma iespējas ir ļoti plašas, tāpēc ikviens, kas pārsēdīsies A3 sedanā no lielāka un dārgāka Audi, jutīsies kā mājās. Tikai, protams, mazliet mazākās mājās.
Šī iemesla dēļ ir lieki piebilst, ka ērtu sēdpozīciju atrast
nebūs problēmu, arī aizmugures pārredzamība ir ievērojami labāka, nekā
galvenajā konkurentā – Mercedes-Benz CLA.

Vai to ir vērts pirkt?
Tiem, kam vairāk patīk sedani, nevis hečbeki, šis A3 virsbūves
variants noteikti šķitīs simpātisks. Tā ir krietni labāka izvēle nekā Mercedes
CLA, jo ir jūtami praktiskāks un lētāks. Faktiski, dažiem pircējiem tas liks apšaubīt izmēros lielāka sedana iegādes nepieciešamību.
Lasi izvērstu Audi A3 sedana testu, salīdzini cenas un tehniskos datus
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...