Testa brauciens

BMW i3 elektroauto: testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Četrcilindru dīzeļmotoriem ir pietiekami daudz jaudas lielākajai daļai ikdienas situāciju - piemēram, 220d modifikācijai ir 183 ZS un paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem 7 sekundes. Ar to vajadzētu pietikt, taču, ja tas ir par maz, jāizvēlas modifikāciju klāsta flagmanis - M235i, kam jau ir sporta auto cienīga dinamika. Astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba ir vienkārši perfekta - pārnesumu maiņa ir strauja un vienmērīga. Sešpakāpju manuālā pārnesumkārba gan varēja būt precīzāka, īpaši starp pirmo un otro pārnesumu.
BMW 2.sērijas balstiekārta ir noregulēta, domājot par drošību. Tas nozīmē, ka mazliet par ātru ieejot pagriezienā, drīzāk izslīdēs priekšējie riteņi, nevis sāksies sānslīde. Stūres reakcija ir informatīva, gaitas komforts ir pārsteidzoši labs pat sportiskajai M235i modifikācijai.
BMW četrcilindru dīzeļmotoriem ir laba reputācija degvielas ekonomijas jomā, taču tie nav tik iespaidīgi, ja runa ir par to radītajiem trokšņiem. BMW 2.sērija nav izņēmums. 220d modifikācijā šis agregāts kļūst rāmāks, līdzko uzsilst, taču kopumā tas nav no klusākajiem. M235i benzīna motora radītais akustiskais pavadījums ir daudz patīkamāks.
€
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Testa brauciens
BMW X5 vienmēr ir bijis starp tiem apvidus auto, …
Testa brauciens
BMW 3.sērija jau paaudzi …
Testa brauciens
Jaunais 1.sērijas BMW hečbeks klajā nāca jau pērn, taču šovasar …
Testa brauciens
BMW 6.sērijas Gran Coupe ir vēsturisks auto – tā ir …
Testa brauciens
Šķiet, ka pat tālajā Čukču …
Testa brauciens
Vēl pirms dažiem gadiem diez vai kāds noticētu, ka 3,0 litru …
Testa brauciens
Nav viegli būt neviena nesaprastam un to uz savas ādas ir izbaudījis arī 1.sērijas BMW. …
Aston Martin DB9 Coupe |
|
![]() |
||
Aston Martin Vantage Coupe |
|
![]() |
||
Audi TT Coupe |
€ 38 383 |
![]() |
||
Bentley Continental GT Coupe |
€ 186 900 |
![]() |
||
BMW 6.sērijas Coupe |
€ 82 900 |
![]() |
||
BMW 4.sērijas Coupe |
€ 39 350 |
![]() |
||
BMW 2. sērijas Coupe |
€ 30 100 |
![]() |
||
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
![]() |
||
Ferrari F12 Coupe |
|
![]() |
||
Jaguar F-type Coupe |
€ 70 180 |
![]() |
||
Lexus RC |
€ 44 700 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-Klase Coupe |
€ 42 680 |
![]() |
||
Mercedes-Benz S-Klase Coupe |
€ 128 260 |
![]() |
||
Nissan 370Z Coupe |
€ 34 400 |
![]() |
||
Opel Astra GTC |
€ 21 679 |
![]() |
||
Porsche 911 Coupe |
€ 90 900 |
![]() |
||
Rolls-Royce Phantom Coupe |
€ 255 500 |
![]() |
||
Subaru BRZ kupeja |
€ 26 990 |
![]() |
||
Toyota GT86 |
€ 29 710 |
![]() |
Auto tests
Subaru BRZ ir aizraujoša, sportiska kupeja, kas vadāmības ziņā ir drusku precīzāka, nekā identiskā Toyota GT86. …
Auto tests
Rolls-Royce Phantom kupeja ir īstens statusa apliecinājums. …
Auto tests
Jaguar F-type Coupe ir izcilas gaitas un vadāmības īpašības. Salīdzinot ar tādiem konkurentiem, kā Porsche 911, tam ir arī laba vērtības un cenas proporcija. …
Auto tests
Porsche 911 dara visu, ko varētu sagaidīt no superkāra, un ne tikai to vien. Šāds talantu spektrs ir atzinības vērts - ne velti Porsche 911 ir What Car? Gada labākais sporta auto! …