Testa brauciens

BMW i3 elektroauto: testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Cenas ziņā 5.sērija ir apmēram vienā līmenī ar konkurentiem. 520d lieliski derēs kā uzņēmuma auto, jo CO2 emisiju līmenis ir vien 108g/km. Kamēr vien tu neizvēlies kādu no modifikācijām ar benzīna motoru, arī degvielas patēriņš ir iespaidīgi zems. Oficiāli pati ekonomiskākā ir O530e iPerformance hibrīdversija ar 46g/km CO2. Neraugoties uz augsto sākumcenu un citām izmaksām, BMW 5.sērijas augstā iekārojamība otrreizējā tirgū nozīmē, ka tālākpārdošanas vērtība turēsies stabili.
BMW 5.sērijas interjera kvalitāte ir biznesa klases etalons, viss, kas ir skatiena robežās izskatās augstvērtīgs un demonstrē vācu autoražotāju labākās montāžas kvalitātes tradīcijas. Tiesa gan, atšķirībā no senākiem 5.sērijas paaudžu modeļiem, tas, kas izskatās pēc sudraba vai hroma, ne vienmēr ir metālisks - tā drīzāk ir plastmasa, kas izskatās pēc šiem materiāliem. Turklāt jaunākās paaudzes Audi A4 montāžas kvalitāte ir vēl labāka. Viss atkarīgs no klienta specifikācijas - izvēloties dārgas opcijas no BMW Individual kataloga, salons izskatīsies ne mazāk grezns, kā BMW 7.sērijai. Par uzticamību ilgtermiņā viedokļi ir pretrunīgi - atsevišķi BMW klienti iepriekš ir sūdzējušies par auto kvalitāti, taču šīs paaudzes modelis vēl ir pārāk jauns, lai izdarītu kompetentu slēdzienu.
Visiem 5.sērijas BMW ir seši drošības spilveni un virkne elektronisko drošības palīglīdzekļu, tai skaitā stabilitātes kontroles sistēma, automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas neļauj sastrēgumā netīšām ietriekties priekšā braucošā auto aizmugurē. Vēl plašāks drošības līdzekļu klāsts pieejams papildaprīkojumā.
€
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Testa brauciens
BMW X5 vienmēr ir bijis starp tiem apvidus auto, …
Testa brauciens
BMW 3.sērija jau paaudzi …
Testa brauciens
Jaunais 1.sērijas BMW hečbeks klajā nāca jau pērn, taču šovasar …
Testa brauciens
BMW 6.sērijas Gran Coupe ir vēsturisks auto – tā ir …
Testa brauciens
Šķiet, ka pat tālajā Čukču …
Testa brauciens
Vēl pirms dažiem gadiem diez vai kāds noticētu, ka 3,0 litru …
Testa brauciens
Nav viegli būt neviena nesaprastam un to uz savas ādas ir izbaudījis arī 1.sērijas BMW. …
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
![]() |
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
![]() |
||
BMW 5.sērijas Gran Turismo |
€ 55 150 |
![]() |
||
BMW M5 sedans |
€ 103 550 |
![]() |
||
BMW 6.sērijas Gran Coupe |
€ 85 150 |
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
Lexus GS sedans |
€ 45 780 |
![]() |
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
![]() |
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
![]() |
Auto tests
Elegants, ietilpīgs biznesa klases auto ar labu vērtības un cenas proporciju. …
Auto tests
Interesanta alternatīva, ja negribas braukt ar X6 vai 7.sērijas sedanu, taču nav nekas, ko GT spētu labāk par tiem. Gaita un vadāmība atpaliek no labākajiem BMW paraugiem. …
Auto tests
Lexus GS nav slikta izvēle, īpaši 300h modifikācija, kas ir laba alternatīva vācu biznesa klases sedaniem. Neraugotioes uz to, "vācieši" tik un tā ir praktiskāki un piedāvā lielāku braukšanas baudu. …
Auto tests
Superstilīgs biznesa klases sedans, kas bez problēmām spēj ātri, klusi un komfortabli nogādāt četrus cilvēkus no punkta A uz punktu B …