Testa brauciens

BMW i3 elektroauto: testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
BMW 5.sērijas sēdekļi ir starp ērtākajiem šajā klasē - pat lieli attālumi vadītāju nenogurdina, turklāt pieejamas papildu opcijas, kā piemēram sporta sēdekļi ar vēl lielāku sānu atbalstu azartiskas braukšanas piekritējiem. Priekšējā paneļa iekārtojums ir tradicionāli pārskatāms un intuitīvi saprotams, taču konkurējošās Mercedes-Benz E-Klases jaunākās paaudzes modelis šajā ziņā neko daudz neatpaliek.
Šīs klases auto parasti vērtē arī pēc tā, cik daudz vietas ir vadītājam un blakussēdētājam - un 5.sērija nepieviļ. Vietas priekšā ir vairāk kā Audi A6 vai Mercedes E-Klasē. Tāpat padomāts par vietu dažādām sīklietām - kabatas durvīs un nodalījumi viduskonsolē un panelī ļauj ērti organizēt vietas, kur novietot viedtālruni, maku un citus priekšmetus. Durvju kabatās gan neko vairāk par nelielu ūdens pudeli nolikt nevar. Aizmugurē vietas nav daudz vairāk, kā 3.sērijas BMW - diviem pieaugušajiem vietas pietiks, bet tas arī viss, trešajam būs draudzīgi jāsadzīvo gan ar blakussēdētājiem, gan masīvo transmisijas tuneli. Bagāžnieka tilpums ir 530 litri, kas ir nedaudz mazāk, kā jaunākās paaudzes E-Klasē. 530e iPerformance hibrīdversijas bagāžnieks ir vēl mazāks - 410 litri “pateicoties” bateriju panelim zem aizmugures sēdekļiem.
Bez tādām elementārām ekstrām kā ādas apdare sēdekļiem un divu zonu klimata kontroles sistēma, LED lukturi pieejama arī pircēju vidū populārā M Sport apdares pakotne, kas ietver agresīvāku virsbūves noformējumu, melnu griestu apdari un citas pieprasītas opcijas, kam ir nozīme, pārdodot auto tālāk un noturot tā vērtību. Luksusa ekstru vidū ir arī sēdekļu ventilācijas un nakts redzamības sistēma.
€
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Testa brauciens
BMW X5 vienmēr ir bijis starp tiem apvidus auto, …
Testa brauciens
BMW 3.sērija jau paaudzi …
Testa brauciens
Jaunais 1.sērijas BMW hečbeks klajā nāca jau pērn, taču šovasar …
Testa brauciens
BMW 6.sērijas Gran Coupe ir vēsturisks auto – tā ir …
Testa brauciens
Šķiet, ka pat tālajā Čukču …
Testa brauciens
Vēl pirms dažiem gadiem diez vai kāds noticētu, ka 3,0 litru …
Testa brauciens
Nav viegli būt neviena nesaprastam un to uz savas ādas ir izbaudījis arī 1.sērijas BMW. …
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
![]() |
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
![]() |
||
BMW 5.sērijas Gran Turismo |
€ 55 150 |
![]() |
||
BMW M5 sedans |
€ 103 550 |
![]() |
||
BMW 6.sērijas Gran Coupe |
€ 85 150 |
![]() |
||
BMW 5. sērija |
€ 50 600 |
![]() |
||
Lexus GS sedans |
€ 45 780 |
![]() |
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
![]() |
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
![]() |
Auto tests
BMW 5. sērija ir elegants un izsmalcināts auto ar pārsteidzoši zemām lietošanas izmaksām. Tas ir tik labs, ka pat ieguvis What Car? 2017.gada labākā auto titulu. …
Auto tests
Interesanta alternatīva, ja negribas braukt ar X6 vai 7.sērijas sedanu, taču nav nekas, ko GT spētu labāk par tiem. Gaita un vadāmība atpaliek no labākajiem BMW paraugiem. …
Auto tests
Mercedes CLS Shooting Brake varētu būt tas, ko daudzi universāļu pircēji jau sen gaidīja - tas brauc lieliski, tas izskatās fantastiski, bet tik un tā ir iespaidīgi praktisks. …
Auto tests
Lexus GS nav slikta izvēle, īpaši 300h modifikācija, kas ir laba alternatīva vācu biznesa klases sedaniem. Neraugotioes uz to, "vācieši" tik un tā ir praktiskāki un piedāvā lielāku braukšanas baudu. …