Testa brauciens

BMW i3 elektroauto: testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Vienalga, kuru BMW i3 tu izvēlēsies (ar benzīna motora ģeneratoru vai bez), aizmugures riteņiem ir viena un tā paša elektromotora piedziņa. Tam ir 170 ZS, ar ko pietiek, lai pilsētai domātais i3 sasniegtu 150 km/h maksimālo ātrumu. Jāpiebilst, ka pilsētā tas demonstrē vērā ņemamu dinamiku, jo maksimālais motora griezes moments ir pieejams uzreiz, tāpēc ir grūti pretoties kārdinājumam pie luksofora zaļās gaismas izaicināt lielākus auto ar "parastiem" motoriem.
Lai arī tas ir elektroauto, sirdī tas ir īsts BMW. To apliecina inženieru pūliņi, panākot pārsteidzoši labu vadāmību no automašīnas ar tik šauru un augstu virsbūvi. Gaita, protams, ir nedaudz pacieta, taču tā nebūs problēma, kamēr vien varēsi iztikt bez 20 collu diskiem un apmierināties ar standarta 19. izmēru. Stūres reakcija ir informatīva, apgriešanās rādiuss ir ļoti mazs - kā radīts pilsētai.
BMW i3 elektromotors ir ļoti kluss, šajā auto nav dzirdama neviena no tām skaņām, kādas ir, piemēram, Nissan Leaf. Šī iemesla dēļ labāk dzirdami ceļa trokšņi un brīžiem rodas vēlēšanās, lai tie būtu tikpat labi apslāpēti. Modifikācija ar divcilindru benzīnmotora ģeneratoru gan neiztiek bez trokšņa - kad dzinējs sāk strādāt, tas izklausās pēc zālespļāvēja, ko kaut kur tālumā iedarbinājis kāds kaimiņš. Taču to var dzirdēt tikai samazinot ātrumu krustojumos.
€
Testa brauciens
BMW i3 debiju piedzīvoja pagājušā gada vasarā un uzreiz kļuva skaidrs, ka …
Testa brauciens
BMW X4 ir mazais brālis plaši pazīstamajam X6 un šī iemesla dēļ diezgan droši var …
Testa brauciens
BMW X5 vienmēr ir bijis starp tiem apvidus auto, …
Testa brauciens
BMW 3.sērija jau paaudzi …
Testa brauciens
Jaunais 1.sērijas BMW hečbeks klajā nāca jau pērn, taču šovasar …
Testa brauciens
BMW 6.sērijas Gran Coupe ir vēsturisks auto – tā ir …
Testa brauciens
Šķiet, ka pat tālajā Čukču …
Testa brauciens
Vēl pirms dažiem gadiem diez vai kāds noticētu, ka 3,0 litru …
Testa brauciens
Nav viegli būt neviena nesaprastam un to uz savas ādas ir izbaudījis arī 1.sērijas BMW. …
BMW i3 hečbeks |
€ 35 868 |
![]() |
||
Nissan Leaf hečbeks |
€ 34 590 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 28 710 |
![]() |
Auto tests
Nissan Leaf ir dārgs, taču tam ir niecīgas uzturēšanas izmaksas, labs aprīkojums, komfortabla gaita un laba vadāmība. Ja ir, kur to uzlādēt, tad Leaf var būt labs sabiedrotais dzīvei pilsētā un tās nomalēs. …
Auto tests
BMW i3 ir līdz šim pats pievilcīgākais elektroauto ar "premium" līmeņa salona apdari un pārsteidzoši aizraujošu vadāmību. …
Auto tests
Toyota Prius nav slikts ģimenes auto, pateicoties salīdzinoši lielajai salona ietilpībai. Tomēr gaitas un vadāmības īpašības varēja būt labākas, bet augstā cena nozīmē, ka lielāka jēga no Prius būs uzņēmumiem, nevis …