Testa brauciens

Renault Grand Scenic: pirmie iespaidi
Ja tev nepieciešams ģimenes auto, kas var pārvadāt vismaz piecus (vai vēl labāk – …
Par spīti vienkāršam priekšējā paneļa iekārtojumam un parocīgām vadības ierīcēm, Twingo demonstrē arī pāris dīvainības - sēdeklis ir pārāk augstu, apgrūtinot dzīvi garāka auguma autovadītājiem, turklāt nav ierastā atbalsta punkta kreisajai kājai. Stūrei ir regulējams tikai leņķis, nevis kolonnas dziļums.
Pateicoties aizmugures piedziņas platformai, Twingo ir viens no praktiskākajiem auto savā klasē. četri pieaugušie tajā var sasēsties, turklāt var nolocīt gan aizmugures, gan priekšējā pasažiera sēdekļu atzveltnes, izveidojot līdzenu kravas nodalījuma grīdu. Salonā ir lērums dažāda izmēra sīklietu nodalījumu, tai skaitā - zem aizmugures sēdekļu pamatnes.
Bāzes versiju aprīkojums ir diezgan skops, tāpēc mēs ieteiktu izvēlēties Twingo no "vidējā plaukta". proti - tādu, kuram ir regulējams vadītāja sēdekļa augstums. Izmantojot bezmaksas aplikācijas, savu viedtālruni varēsiet pārvērst par skārienjūtīgu navigācijas sistēmu. Integrētais ekrāns ir lielisks, taču tā ir salīdzinoši padārga opcija. Dynamique aprīkojuma līmenis ir visdāsnākais taču arī - visdārgākais.
€
Testa brauciens
Ja tev nepieciešams ģimenes auto, kas var pārvadāt vismaz piecus (vai vēl labāk – …
Testa brauciens
Par spīti nosaukumam, Renault Megane Grand Coupe īsti neatbilst kupejas definīcijai – tas faktiski ir …
Testa brauciens
Prezentējot jaunus modeļus, daudzu autoražotāju relīzēs …
Testa brauciens
Šī ir Renault versija par populāro Nissan Qashqai, turklāt ar vienlīdz intriģējošu …
Testa brauciens
Šis ir jaunais, piektās paaudzes Renault Espace. Kā nepārprotami liecina tā dizains, tas vairs nav …
Testa brauciens
Lūkojoties uz Clio RS no attāluma, šķiet, ka jaunās paaudzes modelis ir …
Testa brauciens
Ja neskaita Koleos, franču autoražotājs Renault apvidus automobiļu …
Testa brauciens
Jaunais Renault Clio ir radīts, lai konkurētu ar tādiem veiksmīgiem mazauto klases …
Testa brauciens
Ikvienā kuplākā ģimenē, pērkot auto, būtisks faktors ir praktiskums un …
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
![]() |
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
![]() |
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
![]() |
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
![]() |
||
Ford Fiesta hečbeks |
€ 10 510 |
![]() |
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
![]() |
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
![]() |
||
Mini Cooper hečbeks |
€ 17 050 |
![]() |
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
![]() |
||
Opel Corsa hečbeks |
€ 10 588 |
![]() |
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
![]() |
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
![]() |
||
Seat Mii hečbeks |
|
![]() |
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
![]() |
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
![]() |
||
Toyota Yaris hečbeks |
€ 11 750 |
![]() |
||
Toyota Aygo hečbeks |
€ 9940 |
![]() |
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
![]() |
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
![]() |
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
![]() |
Auto tests
Sākotnējais iespaids ir labs, bet ne galvu reibinošs. Mēs pagaidām esam braukuši tikai ar dārgāko Beetle variantu, taču, lai arī tas ir šarmants un pieņemams braukšanas ziņā, par šo naudu var vēlēties ko vairāk. …
Auto tests
Braukšanas ziņā lielisks, dzinēji efektīvi, lēts uzturēšanā... taču daži konkurenti ir ietilpīgāki un funkcionālāki. …
Auto tests
Škoda Fabia ir viens no ietilpīgākajiem auto savā klasē. Tam ir labs aprīkojums, labas braukšanas īpašības un konkurētspējīga cena, kas padara to par lielisku izvēli. …
Auto tests
Yaris ir pieklājīgs auto, ja tev vajag maksimāli daudz vietas un aprīkojumu par pieņemamu cenu. Taču eksistē elegantāki un braukšanas ziņā baudāmāki auto. …