Testa brauciens

Opel Adam S: izmēģināts!
Opel ir ielikuši savā …
Pat bāzes versiju sēdekļiem ir plašs regulējumu diapazons, kas ļauj ērti iekārtoties pie stūres. Arī visas vadības ierīces ir labi pārskatāmas, ērti vadāmas un pārnesumslēgs ērti ieguļas rokā. Taisnvirziena pārredzamība ir ļoti laba, bet masīvie aizmugures jumta balsti nedaudz ierobežo atpakaļskata redzamību. Distances sensori, aklās zonas monitors un atpakaļskata kamera no papildaprīkojuma opciju saraksta šo jautājumu atrisina.
Visiem Insignia Grand Sport bāzes izpildījumā ir 7 collu skārienjutīgs infosistēmas ekrāns, kas dārgākajās versijās palielinās līdz 8 collām. Ekrāna ikonas ir ērti lietojamas un arī izvēlnes neprasa papildu izglītību. Pat standarta versijās pieejama Apple CarPlay un AndroidAuto savietojamība, kas atvieglo dzīvi viedtālruņu īpašniekiem.
Tas, ka Insignia izmēri ir kļuvuši lielāki, vislabāk jūtams, sēžot priekšā. Sēdekļus var atbīdīt tālu uz aizmuguri, lai iegūtu patiešām iespaidīgu darba telpu, turklāt sēdekļus var arī nolaist pietiekoši zemu, lai pat Kristapam Porziņģim galva neatdurtos pret griestiem. Salonā netrūkst sīklietu nodalījumu un vietas makiem vai viedtālruņiem.
Aizmugurē diez vai kāds sūdzēsies par vietu kājām, taču jau minētajam Porziņģim būs grūtāk – viņa auguma cilvēkiem nāksies pieciest Grand Sport dizaina īpatnības, kas sašaurina telpu virs galvas. Bagāžas nodalījumā varēs ievietot bērnu ratiņus salocītā veidā, vai arī vairākas ceļasomas un golfa piederumus – bet tas arī viss. Mondeo un Passat šajā ziņā komfortabli apsteidz Insignia Grand Sport, bet Superb bagāžas nodalījums ir vismaz par 100 litriem ietilpīgāks.
Opel Insignia aprīkojumā ir tādas ekstras kā automātiskās gaismas, bezatslēgas durvju atvēršana, elektriski regulējami logi, gaisa kondicionētājs, kruīzkontrole un 7 collu infosistēmas ekrāns, Bluetooth savienojums un Apple CarPlay, kā arī AndroidAuto savietojamība viedtālruņiem. Dārgākos aprīkojuma līmeņos ir miglas lukturi, nokrišņu sensors, divzonu klimatkontrole, USB pieslēgumvietas. OPC Line pakotne ietver sportiskāku virsbūves noformējumu un citas ekstras. Pieejama arī Bose audiosistēma un ādas apdare salonam.
€
Testa brauciens
Opel ir ielikuši savā …
Testa brauciens
Šis ir jaunais Opel Astra hečbeks, viens no būtiskākajiem šīgada auto jaunumiem. Tas …
Testa brauciens
Neilgi pēc jaunā Corsa hečbeka klajā laišanas, Opel ir prezentējuši šī modeļa …
Testa brauciens
Jaunais Opel Vivaro, līdzīgi kā priekštecis, ir tipisks globalizācijas paraugs – tas …
Testa brauciens
Mazauto ir populāra izvēle lielpilsētās un …
Testa brauciens
Opel …
Testa brauciens
Kopš savas klajā laišanas 2010.gadā, šis, otrās paaudzes Opel Meriva …
Testa brauciens
Opel Mokka ir kompakts SUV, kas ir radīts Riselsheimā, Vācijā, taču ražots Dienvidkorejā - …
Testa brauciens
Opel uzsācis apjomīgu motoru klāsta un transmisiju atjaunošanu - no 2012. …
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Ford Mondeo sedans |
€ 21 500 |
![]() |
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
![]() |
||
Mazda 6 sedans |
€ 21 100 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 19 360 |
![]() |
||
Peugeot 508 sedans |
€ 19 147 |
![]() |
||
Toyota Avensis sedans |
€ 17 900 |
![]() |
||
Volkswagen Passat sedans |
€ 20 203 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 508 nebūt nav klases līderis, tomēr tam ir daudz pozitīvo īpašību. …
Auto tests
Mazda6 ir ekonomisks, ietilpīgs ģimenes auto, kas konkurē ar Ford Mondeo …
Auto tests
Avensis nav auto, par ko varētu sapņot, taču tam ir grūti kaut ko pārmest. Izvēlies pareizo modifikāciju un tu iegūsi nevainojamu transportlīdzekli ikdienas lietām. …
Auto tests
Opel Insignia piedāvā pievilcīgu cenu un lietošanas izmaksas, taču lielākajai daļai konkurentu ir labāks līdzsvars starp gaitas komfortu un vadāmību, kā arī noturīgāka tālākpārdošanas vērtība …