Testa brauciens

Opel Adam S: izmēģināts!
Opel ir ielikuši savā …
Stūrei un sēdekļiem ir plašs regulēšanas diapazons, kas atļauj ērti iekāroties pat gara auguma autovadītājiem. Mokka priekšējais panelis ir gandrīz tāds pats kā jaunajā Astra hečbekā, daudzas vajadzīgās funkcijas var atrast 7 collu skārienjutīgajā infosistēmas ekrānā. Ceļa pārredzamība ir laba, taču, manevrējot atpakaļgaitā, būs jāpaļaujas uz atpakaļskata kameru vai vismaz distances sensoriem - masīvie aizmugures loga balsti var aizšķērsot skatu. Tās ir papildaprīkojuma opcijas, taču labā ziņa ir tā, ka tās nav dārgas. Infosistēmā ir Apple CarPlay un Android Auto pieslēguma opcija viedtālruņiem, taču lielākā novitāte ir Opel OnStar sistēma. Visus jautājumus – par tuvākajiem zivju restorāniem un tamlīdzīgi - var adresēt zvanu centram, kas kalpo kā tiešsaistes palīgs 24 stundas diennaktī. Tas pat var nosūtīt attiecīgo karti uz jūsu Mokka X navigācijas sistēmu, bet avārijas gadījumā – automātiski dos ziņu glābšanas dienestiem ar jūsu koordinātām.
Priekšā un aizmugurē sēdošajiem vietas pietiek, ar noteikumu, ja brauc ne vairāk kā četratā. Īsos braucienos Mokka var uzņemt arī piekto pasažieri. Bagāžas nodalījums ir nedaudz mazāks kā Seat Ateca vai Nissan Qashqai, bet lielāks, nekā Juke. Salonā ir daudz sīklietu nodalījumu, taču kabatas durvīs nav īpaši lielas.
Katrā ziņā Mokka X būs laba izvēle ģimenēm ar diviem pusaudžiem – vietas pietiks gan braucējiem, gan bagāžai. Aizmugures sēdekļus gan nevar bīdīt, kā dažiem konkurentiem, arī 356 litru ietilpīgais bagāžas nodalījums nav nekas satriecošs – tas ir vēl mazāks, nekā Renault Captur. Rezerves riteņa nav, ir tikai remonta komplekts, kas ļāvis atbrīvot vietu zem bagāžas nodalījuma grīdas.
Mokka X aprīkojumā pieejams praktiski viss, ko Opel var piedāvāt, ieskaitot adaptīvos ksenona lukturus ar tālo gaismu asistentu, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu, adaptīvo kruīzkontroli un daudz ko citu, par salona ādas krāsām un variācijām nemaz nerunājot. Iepriekš jau minējām, ka lielākā novitāte ir Opel OnStar sistēma. Visus jautājumus – par tuvākajiem zivju restorāniem un tamlīdzīgi - var adresēt zvanu centram, kas kalpo kā tiešsaistes palīgs 24 stundas diennaktī. Tas pat var nosūtīt attiecīgo karti uz jūsu Mokka X navigācijas sistēmu, bet avārijas gadījumā – automātiski dos ziņu glābšanas dienestiem ar jūsu koordinātām. Lielākā daļa papildaprīkojuma un aksesuāru arī nav no „dārgā gala” – šajā ziņā Opel ir pircējam draudzīgs zīmols.
€
Testa brauciens
Opel ir ielikuši savā …
Testa brauciens
Šis ir jaunais Opel Astra hečbeks, viens no būtiskākajiem šīgada auto jaunumiem. Tas …
Testa brauciens
Neilgi pēc jaunā Corsa hečbeka klajā laišanas, Opel ir prezentējuši šī modeļa …
Testa brauciens
Jaunais Opel Vivaro, līdzīgi kā priekštecis, ir tipisks globalizācijas paraugs – tas …
Testa brauciens
Mazauto ir populāra izvēle lielpilsētās un …
Testa brauciens
Opel …
Testa brauciens
Kopš savas klajā laišanas 2010.gadā, šis, otrās paaudzes Opel Meriva …
Testa brauciens
Opel Mokka ir kompakts SUV, kas ir radīts Riselsheimā, Vācijā, taču ražots Dienvidkorejā - …
Testa brauciens
Opel uzsācis apjomīgu motoru klāsta un transmisiju atjaunošanu - no 2012. …
Audi Q3 krosovers |
€ 29 397 |
![]() |
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
![]() |
||
Audi Q2 |
€ 24 000 |
![]() |
||
BMW X4 |
€ 44 550 |
![]() |
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
![]() |
||
Ford Kuga |
€ 20 890 |
![]() |
||
Honda CR-V |
€ 21 500 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 42 490 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Mazda CX-3 |
€ 16 560 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLA |
€ 27 980 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLC |
|
![]() |
||
Mitsubishi ASX |
€ 19 700 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 14 890 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 17 190 |
![]() |
||
Opel Mokka X |
€ 16 388 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 13 915 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 19 914 |
![]() |
||
Porsche Macan |
€ 58 900 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 14 280 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Seat Ateca |
€ 19 990 |
![]() |
||
Škoda Yeti |
€ 15 131 |
![]() |
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
![]() |
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 23 810 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 18 390 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 21 867 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 36 256 |
![]() |
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Renault Kadjar ir lielisks ikdienas auto, kas ir līdzvērtīgs Nissan Qashqai, taču piedāvā labāku cenas un vērtības proporciju. …
Auto tests
Audi Q2 ir iekārojams krosovers ar premium līmeņa cienīgu interjeru un labām braukšanas īpašībām, taču lielākā daļa līdzīga izmēra krosoveru - ar ne tik prestižu zīmolu - ir lētāki. …
Auto tests
Otrās paaudzes Peugeot 3008 no MPV ir pārvērsts par SUV, kļūstot vizuāli pievilcīgāks un iekārojamāks, nekā priekštecis. Būdams stilīgs un praktisks tas ir viens no labākajiem pirkumiem šajā klasē. …