Testa brauciens

Iemēģināts: Volkswagen Up!
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
VW Golf modifikāciju paletē atrodami 1,2 un 1,4 litru turbo benzīna dzinēji, kā arī 1,6 litru un 2,0 litru turbodīzeļi. Mēs izmēģinājām 1,4 litru benzīna motoru, kā arī 2,0 litru turbodīzeli un secinājām, ka abiem jaudas netrūkst. Benzīna dzinējs šķita īpaši iespaidīgs, ņemot vērā tā vienmērīgo jaudas padevi un tās plašo spektru. Sagaidāms, ka Golf modifikāciju klāsts tiks papildināts arī ar mazāk jaudīgu 1,4 litru benzīna motoru, kā arī 1,8 litru agregātu. GTI un Bluemotion Eco versijas sekos pēc tam.
VW Golf ir laba stūres reakcija, bet balstiekārta spēj apvienot komfortablu gaitu ar labu vadāmību. Šeit gan jāuzsver, ka mēs izmēģinājām modifikācijas ar vairāk nekā 120 ZS, tām ir sarežģītāka daudzsviru aizmugurējā balstiekārta, kamēr mazāk jaudīgiem Golf tā nav tik izsmalcināta, turklāt vieglāka. Papildaprīkojumā pieejami adaptīvie amortizatori, taču Golf raksturs ar tiem daudz nemainās.
Šī ir viena no Golf labākajām iezīmēm. Uz Itālijas ceļiem, kur to izmēģinājām, bija dzirdama vien neliela pretvēja šalkoņa gar sānu spoguļiem, savukārt balstiekārtas un ceļa trokšņi praktiski nebija dzirdami. 1,4 litru benzīna turbodzinējs automātiski atslēdz divus cilindrus, kad jūt, ka to palīdzība nav nepieciešama, taču salonā to nevar dzirdēt.
€
Testa brauciens
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
Testa brauciens
Pēdējos pāris gados jaunu izskatu ieguvuši teju visi Volkswagen modeļu paletes …
Testa brauciens
Vīru sarunās nereti izskan jautājums „Nu, ar ko tu pats tagad pārvietojies?” . Atceroties, ka …
Testa brauciens
Volkswagen Jetta pirmsākumi meklējami pirms vairāk nekā 20 gadiem, taču tieši pēdējā …
Testa brauciens
Kad pērn rudenī Parīzes auto izstādē (un neilgi pēc tam arī Latvijā) tika prezentēts …
Testa brauciens
1995.gadā Latviju pāršalca vēsts par Bankas Baltija …
Testa brauciens
Pirmās paaudzes Touareg tika laists klajā 2003.gadā, …
Testa brauciens
Tas taču ir Golf! Volkswagen dīleris noteikti būs kaut ko sajaucis. Tāda …
Testa brauciens
1.4 TSI 160 ir jaudīgākā sestās paaudzes Volkswagen Golf versija – …
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
![]() |
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
![]() |
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
![]() |
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
![]() |
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
![]() |
||
BMW 1.sērija hečbeks |
€ 23 950 |
![]() |
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
![]() |
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
![]() |
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
![]() |
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
![]() |
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
![]() |
||
Lexus CT 200h hečbeks |
€ 27 390 |
![]() |
||
Mazda 3 hečbeks |
€ 15 940 |
![]() |
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
![]() |
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
![]() |
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
![]() |
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 15 200 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
![]() |
||
Toyota Auris hečbeks |
€ 15 240 |
![]() |
||
Toyota Prius |
€ 28 710 |
![]() |
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
![]() |
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
![]() |
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
![]() |
Auto tests
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …
Auto tests
Alfa Romeo Mito ir klasisks piemērs tam, kā stils aizēno saturu. Tas ir iespaidīgs atsevišķās jomās, taču pārsvarā tas krietni atpaliek no tādiem auto, kā Audi A1 vai Mini. …
Auto tests
Optimāls ģimenes auto - labi aprīkots, laba cena, laba vadāmība …
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …