Testa brauciens

Iemēģināts: Volkswagen Up!
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
150 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējam ir plašs jaudas diapazons, kas sākas jau pie zemiem motora apgriezieniem. Tas ir apbrīnojami elastīgs, tāpēc mēs diez vai izvēlētos vēl jaudīgāku versiju. Protams, 2,0 litru biturbo dīzelis nodrošina straujāku paātrinājumu, kam palīdz arī lieliskā septiņpakāpju automātiskā pārnesumkārba, savukārt pilnpiedziņas modifikāciju ieguvums ir vēl lielāka stabilitāte uz ceļa.
Visām mūsu izmēģinātajām modifikācijām bija papildaprīkojumā pieejamie adaptīvie amortizatori, kas diezgan labi absorbē ceļa negludumus un padara gaitu vienmērīgāku lielākā ātrumā. Stūres reakcija ir informatīva, saķere ar ceļu ir nevainojama, arī virsbūves sasvere praktiski nav jūtama, tāpēc braukšana ar Passat ir patīkama uz teju jebkura ceļa. Tiesa gan, Ford Mondeo vai, piemēram, Audi A3 sedans sagādā lielāku braukšanas baudu.
2,0 litru tilpuma motori zemā apgriezienu diapazonā ir diezgan paskaļi, kā daudzi šāda izmēra dīzeļmotori, turklāt biturbo dīzeļdzinējs pat ir skaļāks, nekā 150 ZS motors. Kopumā gan Passat trokšņu izolācija ir iespaidīga - pretvēja, ceļa un motora trokšņi vienmērīgā ātrumā uz šosejas praktiski nav dzirdami. Jā, modifikācijās ar 18 collu diskiem ceļa trokšņi būs labāk dzirdami, taču diez vai tas kādam kļūs par būtisku traucēkli.
€
Testa brauciens
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
Testa brauciens
Pēdējos pāris gados jaunu izskatu ieguvuši teju visi Volkswagen modeļu paletes …
Testa brauciens
Vīru sarunās nereti izskan jautājums „Nu, ar ko tu pats tagad pārvietojies?” . Atceroties, ka …
Testa brauciens
Volkswagen Jetta pirmsākumi meklējami pirms vairāk nekā 20 gadiem, taču tieši pēdējā …
Testa brauciens
Kad pērn rudenī Parīzes auto izstādē (un neilgi pēc tam arī Latvijā) tika prezentēts …
Testa brauciens
1995.gadā Latviju pāršalca vēsts par Bankas Baltija …
Testa brauciens
Pirmās paaudzes Touareg tika laists klajā 2003.gadā, …
Testa brauciens
Tas taču ir Golf! Volkswagen dīleris noteikti būs kaut ko sajaucis. Tāda …
Testa brauciens
1.4 TSI 160 ir jaudīgākā sestās paaudzes Volkswagen Golf versija – …
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Ford Mondeo sedans |
€ 21 500 |
![]() |
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
![]() |
||
Mazda 6 sedans |
€ 21 100 |
![]() |
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 19 360 |
![]() |
||
Peugeot 508 sedans |
€ 19 147 |
![]() |
||
Toyota Avensis sedans |
€ 17 900 |
![]() |
||
Volkswagen Passat sedans |
€ 20 203 |
![]() |
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Avensis nav auto, par ko varētu sapņot, taču tam ir grūti kaut ko pārmest. Izvēlies pareizo modifikāciju un tu iegūsi nevainojamu transportlīdzekli ikdienas lietām. …
Auto tests
Opel Insignia piedāvā pievilcīgu cenu un lietošanas izmaksas, taču lielākajai daļai konkurentu ir labāks līdzsvars starp gaitas komfortu un vadāmību, kā arī noturīgāka tālākpārdošanas vērtība …
Auto tests
Pievilcīgs un elegants ģimenes auto, taču vairākās jomās tas atpaliek no klases līderiem …