Testa brauciens

Iemēģināts: Volkswagen Up!
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
Tiguan priekšējais panelis šķitīs pazīstams ikvienam, kam nav sveši jaunākie Volkswagen modeļi. Visi slēdži ir loģiski un parocīgi novietoti, bet stūre nav pārvērsta par kosmosa kuģa vadības ierīci, kā dažiem citiem mūsdienu autobūves paraugiem. Iekārtoties ir ērti, pateicoties plašam diapazonam, kādā regulējama stūre un sēdekļi. Ceļa pārredzamība, pateicoties augstākais sēdpozīcijai, ir laba. Tiem, kam nākas bieži manevrēt šaurās stāvvietās, mēs tomēr ieteiktu izvēlēties atpakaļskata kameru no papildaprīkojuma saraksta.
Salīdzinot ar šīs klases standartiem, jaunajam Tiguan ir patiešām ietilpīgs kravas nodalījums – lielāks nekā BMW X1 vai Nissan Qashqai. Bīdāmie aizmugures sēdekļi ļauj manipulēt ar kravas nodalījuma ietilpību vai aizmugurē sēdošo komfortu. Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas.
Nevar teikt, ka bāzes versijas Trendline aprīkojums ir skops, taču optimāls variants ir nākamā pakāpe – Comfortline, kas ietver kruīzkontroli, automātisko klimatkontroli, pilnu drošības aprīkojumu, krāsaino infodispleju, distances sensorus, tālo gaismu asistentu un daudzas citas vēlamas ekstras, kas ne tikai garantēs ikdienas braukšanas komfortu, bet arī palīdzēs noturēt auto tālākpārdošanas vērtību.
€
Testa brauciens
Mazauto ir vienkārši mazi auto, taču tā dēvētie pilsētas auto ir vēl …
Testa brauciens
Pēdējos pāris gados jaunu izskatu ieguvuši teju visi Volkswagen modeļu paletes …
Testa brauciens
Vīru sarunās nereti izskan jautājums „Nu, ar ko tu pats tagad pārvietojies?” . Atceroties, ka …
Testa brauciens
Volkswagen Jetta pirmsākumi meklējami pirms vairāk nekā 20 gadiem, taču tieši pēdējā …
Testa brauciens
Kad pērn rudenī Parīzes auto izstādē (un neilgi pēc tam arī Latvijā) tika prezentēts …
Testa brauciens
1995.gadā Latviju pāršalca vēsts par Bankas Baltija …
Testa brauciens
Pirmās paaudzes Touareg tika laists klajā 2003.gadā, …
Testa brauciens
Tas taču ir Golf! Volkswagen dīleris noteikti būs kaut ko sajaucis. Tāda …
Testa brauciens
1.4 TSI 160 ir jaudīgākā sestās paaudzes Volkswagen Golf versija – …
Audi Q3 krosovers |
€ 29 397 |
![]() |
||
Audi A6 Allroad |
€ 59 041 |
![]() |
||
Audi Q2 |
€ 24 000 |
![]() |
||
BMW X4 |
€ 44 550 |
![]() |
||
Dacia Duster krosovers |
€ 11 310 |
![]() |
||
Ford Kuga |
€ 20 890 |
![]() |
||
Honda CR-V |
€ 21 500 |
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 42 490 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Mazda CX-3 |
€ 16 560 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLA |
€ 27 980 |
![]() |
||
Mercedes-Benz GLC |
|
![]() |
||
Mitsubishi ASX |
€ 19 700 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 14 890 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 17 190 |
![]() |
||
Opel Mokka X |
€ 16 388 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 13 915 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 19 914 |
![]() |
||
Porsche Macan |
€ 58 900 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 14 280 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Seat Ateca |
€ 19 990 |
![]() |
||
Škoda Yeti |
€ 15 131 |
![]() |
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
![]() |
||
Subaru Forester 4x4 |
€ 24 200 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 23 810 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 18 390 |
![]() |
||
Volkswagen Tiguan |
€ 21 867 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 36 256 |
![]() |
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Atjauninātais Ford Kuga joprojām ir pieklājīga izvēle šajā segmentā, tomēr dažiem konkurentiem būs stabilāka tālākpārdošanas vērtība. …
Auto tests
Mercedes-Benz GLC varbūt nav tik praktisks kā daži konkurenti, taču tik un tā ir vērā ņemams, ja jums ir nepieciešams kompakts premium zīmola SUV – kamēr vien jūs izdarāt pareizo izvēli papildaprīkojuma sarakstā. …
Auto tests
Otrās paaudzes Tiguan ir ietilpīgāks, ar to ir patīkami braukt, motoru klāstā ir ekonomiski, bet jaudīgi dzinēji. Jāteic, ka tas ir salīdzinoši padārgs. …